כמיטב המסורת: צפו ברוני לוי מתנשק בחצות!

רוני לוי, סימה לוי
רוני לוי, סימה לוי | אור גפן

בזמן שכוכבי בית"ר ירושלים בילו באירוע המושקע שארגן עבורם המועדון, המאמן סעד עם אשתו סימה מסעדת ה"מסה" היוקרתית של השף אביב משה בתל אביב, והזוג החמוד לא שכח את הנשיקה לשנה החדשה

(גודל טקסט)

אמש (שלישי) חגגו שחקני בית"ר ירושלים את השנה החדשה במסיבת סילבסטר סופר מושקעת שארגן המועדון בירושלים. אלכוהול, אוכל משובח מידיו של השף אסף סבח, קישוטים בשחור צהוב, מוזיקה ואפילו זמר הגיעו לחגיגה כדי לשמח את השחקנים ואת נשותיהם לקראת העשור החדש ושנת 2020 שהגיעה למחוזותינו סוף סוף.

בזמן שעידן ורד, דן איינבינדר, שי קונסטנטין, איתמר ניצן, גדי קינדה, שלום אדרי ושאר החברים נהנו, שמחו ורקדו, מאמן הבית"ריסטים, רוני לוי, בילה עם אשתו סימה במסעדת ה"מסה" היוקרתית של השף אביב משה בתל אביב.

המאמן בן ה-53 ואשתו הגיעו לחגיגת השנה החדשה עם DJ, סקסופון, ונגנים מלווים בזוג חברים. עדשת המצלמה של ספורט1 תפסה את המאמן ואשתו שממש לא התביישו להרים לחיים ולהתנשק בחצות כמיטב המסורת. פייר, איזה חמודים.


חמודים. רוני לוי מנשק את אשתו סימה בחצות כמיטב המסורת (צילום: אור גפן)

אז מאמן בית"ר רומנטי ולא שוכח להדביק לסימה שלו נשיקה לכבוד השנה החדשה והאמת שזה בדיוק הזמן לספר לאלו מביניכם שלא יודעים, שלוי ואשתו יחד עוד מהצבא! יש להם שלושה ילדים והם גרים כבר שנים בנתניה. מי שמתחיל את השנה החדשה בחיוך ונשיקה, צפוי להגיע לפלייאוף העליון עם הקבוצה שלו, ציפור קטנה לחשה למדור.


השחקנים בירושלים המאמן בתל אביב (צילום: אור גפן)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי