לא תאמינו כמה הרוויחה חברה של רונאלדו לפני שהכירו

ג'ורג'ינה רודריגס
ג'ורג'ינה רודריגס | Andreas Rentz/Getty Images for MTV

כולנו זוכרים את סיפור הסינדרלה של ג'ורג'ינה, שפגשה את בן זוגה בחנות של גוצ'י. כעת 'הסאן' חשפו כמה הרוויחה על עבודתה כמוכרת בחנות היוקרתית במדריד. עם דבר אחד אין ספק, CR7 שינה את חייה מקצה לקצה

(גודל טקסט)

הרבה לפני שעידן כריסטיאנו רונאלדו החל בחייה, נזכיר לכולכם כי ג'ורג'ינה רודריגס, הדוגמנית הספרדייה בת ה-25 בת הזוג של כוכבה הלוהט של יובנטוס בארבע השנים האחרונות היא מה שנקרא, סיפור סינדרלה קלאסי. כולנו זוכרים את סיפור ההיכרות הרומנטי של הפורטוגלי וג'ורג'ינה שנפגשו בחנות של גוצ'י במדריד, אז הוא הגיע לפרק ארגזים של כסף על ביגוד והנעלה, והיא בסך הכל עבדה שם.

ניצוץ ניצת בין השניים ומאז כל השאר היסטוריה והאהבה ביניהם פורחת עד כדי שמועות על חתונה כל שני וחמישי. בעיתון "הסאן" הבריטי נחשף הבוקר (רביעי) כי לפני שרונאלדו שינה את חייה והיא הפכה ממוכרת פשוטה שהגיעה מבית עני לאשת כדורגלן שחיה בסגנון האלפיון העליון, ג'ורג'ינה הרוויחה על עבודתה כמוכרת בחנות היוקרתית במדריד סכום של 250 יורו בשבוע. זה אומר 960 שקלים בשבוע, כלומר פחות מ-4000 שקל בחודש!!! תתארו לעצמכם איך היא הרגישה כשהתחילה לצאת עם כדורגלן שהונו מוערך ב-800 מיליון דולר.

היום, מעבר לארנק של CR7 שתומך בה היא גם מרוויחה אחלה סכומים בעצמה. עם קמפיין לאלו יוגה, מכשיר להלבנת שיניים וקמפיין בינלאומי למותג בגדי ים, הדוגמנית היפה שלשלה לכיסה רק בשנת 2019 כמיליון אירו. ואת זה היא עשתה בהחלט לבדה. אפשר להגיד שמבחינת התאמה- היא קיימת ובגדול, גם רונאלדו אם במקרה מישהו שכח, הגיע מבית שלא היה בו כלום, בקושי מה לאכול. איך אנחנו אוהבים סוף שמח כמו בסרטים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי