יש אישור מבת הזוג: חאמס רודריגס ושאנון בדרך לאנגליה!

שאנון דה לימה
שאנון דה לימה | אינסטגרם

באנגליה טוענים שקשר ריאל מדריד עשוי לעבור בינואר לאחת מקבוצות הפרמיירליג, במקרה או שלא הדוגמנית הוונצואלינית שלו כבר מאותת שלונדון בהחלט מחכה לה!

(גודל טקסט)

חדשות רותחות מכיוונו של קשר ריאל מדריד, חאמס רודריגס. לאחרונה מספר קבוצות פרמיירליג הביעו עניין בקולומביאני בן ה-28, ביניהן אברטון המוכנה לשלם 35 מיליון יורו עבורו, וכעת מתברר כי בת הזוג שלו, שאנון דה לימה, מאד רוצה שהוא יעזוב את הבלאנקוס ויעבור לשחק בממלכה. איך אנחנו יודעים? עיתון 'הסאן' מדווח כי הדוגמנית הוונצואלינית מוכנה לעבור לאנגליה עם הבועט שלה, וזהו צעד מרגש לאור העובדה שיש לה קריירה משגשגת במדינתה – ובכלל, זאת הפעם הראשונה שהיא הביעה רצון לחיות עם החצי השני שלה מחוץ למחוזות ספרד.

שאנון בת ה-31, שהייתה בעבר אשתו של הזמר מארק אנתוני, נשבתה חזק בקסמיו של רודריגס וכבר קרוב לשנתיים הם מחממים זה את זו. תקופה ארוכה הם ניסו להסתיר את מערכת היחסים, אבל בדצמבר אשתקד ערכו את הופעת הבכורה הפומבית שלהם בגמר גביע הליברטדורס בין ריבר פלייט לבוקה ג'וניורס. שנה לאחר מכן, ממש לפני חג המולד האחרון, הם הביאו לעולם בן משותף באמצעות פונדקאית. לבנם העולל קוראים סמואל, כאשר גם לכדורגלן יש בת מנישואיו הקודמים וגם לדוגמנית יש בן אחד מנישואיה לזמר האמריקאי.

השניים עדיין שומרים על פרופיל נמוך בכל הנוגע לחייהם האישיים, אבל בכל זאת מצליחים לייצר כותרות הנוגעות לזוגיות שלהם.. כזכור, עוד כשביקרו כאן בארץ בשנה שעברה כבר הבנו שהם יחד לאור העובדה שענדו שרשראות זהות וטיילו בכל האתרים המרכזיים בישראל יחד. והנה, השניים כבר חובקים בייבי חדש ואולי גם יעברו לממלכה הבריטית יחד! מי אלו אותם האנשים שהפנו ביקורת חריפה כלפי הדוגמנית לפני מספר חודשים שטענו שהיא "זקנה" מדיי עבור חמאס. היא להגנתה הגיבה לאותם גולשים וכתבה: "תשאלו אותו מה הוא חושב". נראה לנו שהתשובה לשאלה הזאת ידועה מראש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי