הלם: הכדורגלן וחברתו נשדדו!!

דניס סוארס
דניס סוארס | MIGUEL RIOPA/AFP via Getty Images

ביתם של אקס ברצלונה וארסנל וחברתו היפה נדיה אבילס נפרץ בזמן שהשניים חגגו את השנה החדשה, תכשיטים יקרי ערך נגנבו, אבל נראה ששום דבר לא יכול לפגוע בזוגיות החזקה שלהם

(גודל טקסט)

אקס ברצלונה וארסנל, דניס סוארס בן ה-25, קשרה של סלטה ויגו ונבחרת ספרד, חשב שהוא יוצא לחגוג את השנה החדשה לצד החברה היפה שלו, הדוגמנית נדיה אבילס. בזמן שהשניים בילו להם ונהנו, שודדים פרצו לביתם שבברצלונה. על פי התקשורת המקומית, הגנבים הצליחו לפרוץ לנכס והספיקו להרוס את הכספת עוד לפני שהחליטו שלא שווה לגנוב אותה. מה שכן לקחו, היו בעיקר תכשיטים יקרי ערך של הדוגמנית הספרדייה.

למרות המעבר לסלטה ויגו, סוארס שמר על דירתו בברצלונה, שם שהה זוג האוהבים בזמן חגיגות השנה החדשה. למזלם לא נגנב הרבה והם גם לא היו בבית בעת התקרית, אך החוויה הלא נעימה הזאת תיחקק לנצח. מה שכן יפה בכל הסיפור הזה, זאת הזוגיות החזקה של הזוג הצעיר. אחרי שתמכה בו בברצלונה והגיעה לכל משחק גם כשלא שיחק, עברה איתו ללונדון כששיחק במדי ארסנל, וכעת שוב לצידו בספרד, העלתה נדיה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "אני מבטיחה תמיד לחפש אותך ולהיות לצידך". רומנטית.

אבילס בת ה-21 הכירה את הקשר לאחר שנפרד מזוגתו האחרונה סנדרה מונטוטו, איתה יצא כשלוש שנים, ואמרה לא פעם כי לונדון היא העיר השנייה האהובה עליה בעולם, אחרי ברצלונה כמובן. חוץ מזה, השמועות מספרות כי סוארס הוא לא הכדורגלן הראשון איתו יצאה הדוגמנית ששמה נקשר בעבר עם בנו של זינדין זידאן, אנזו.


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Juntos es mejor

A post shared by NADIA AVILÉS (@nadiavilesgarcia) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gold in Ibiza ✨

A post shared by NADIA AVILÉS (@nadiavilesgarcia) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי