צפו בסרחיו ראמוס רוקד עם לוק חדש ומפתיע

סרחיו ראמוס חוגג
סרחיו ראמוס חוגג | Angel Martinez/Getty Images

קפטן ריאל מדריד, עם בנדנה על הראש ומשקפי ראייה, הפגין את הצד ההומוריסטי שלו כששיתף סרטון שלו רוקד עם שני בניו הבכורים לצלילי שירו של הראפר 50 סנט. "נראה שהיינו ילדים טובים", כתב. הצליח לו?

(גודל טקסט)

'טיק טוק' היא אחת מהרשתות החברתיות שגדלו וגרמו לשלל סלבס להתמכר אליהן בשנה האחרונה. תשאלו את קפטן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס, שבזמן האחרון השתמש בה כדי להעלות סרטונים שונים לחשבון האינסטגרם הנפוח שלו. ראמוס הבין כנראה שהעולם שייך לצעירים, ובגיל 33 החליט להראות גם את הצד ההומוריסטי שלו בפני 37 מיליון העוקבים שלו ועל הדרך גם הציג לוק חדש, קצת הזוי אם אתם שואלים אותנו.

הבלם שיתף סרטון בו הוא רוקד עם שני בניו הבכורים, מרקו, וסרחיו ג'וניור בחניית ביתם המדרידאי לצלילי שירו של הראפר 50 סנט. לא ברור אם אפשר להגיד שיש לו 'סוואג' אבל הקפטן נראה רוקד ומפזז לצד הבנים המתוקים שלו שדי גנבו את ההצגה. אשתו היפה פילאר רוביו, היא זו שעומדת מאחורי המצלמה ומתענגת על כל רגע בו הגברים שלה מרקדים.

ראמוס, שבדרך כלל אנחנו רגילים לראות אותו ואת הקעקועים שלו מתוקתקים ומוקפדים, ניצל את הסרטון והציג לוק חדש. בנדנה על הראש, משקפי ראייה, נייק אייר המזוהות בדרך כלל עם כדורסלנים, בקיצור – הספרדי ניסה להראות קשוח ולהידמות לראפר, אחרת אין לנו הסבר ליציאה הזאת. "מחכה לשלושת המלכים שלי, נראה שהיינו ילדים טובים. אוהב אתכם!", כתב לעוקבים שלו על גבי תמונה שלו ושל שלושת בניו. כנראה שהמטרה שלו הייתה להראות ילד טוב לפי מה שכתב… מה אתם אומרים, הצליח לו?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי