הסיפור מאחורי צמות המזל של יונתן כהן

יונתן כהן, שניר מאיר
יונתן כהן, שניר מאיר | אור גפן

הכוכב של משחק העונה הפציץ עם שער ניצחון, אך דאג להשאיר חותם עם תספורת שגנבה את ההצגה בפתיחה. צפו בנשיקה עם החברה רוני אדרי בסיום המשחק ואת השלט שאבא מאיר דאג להציב באיילון

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

"אני לא רוצה לדבר על זה" אמר ולדימיר איביץ' כשנשאל בסיום המשחק אתמול (שני) מה דעתו על התסרוקת של יונתן כהן. מה שמאמן האלופה לא ידע, זה את הסיפור מאחורי הצמות הססגוניות של הכוכב הכי נוצץ במכבי תל אביב בימים אלו.

אמש היה זה יום חג לאוהבי הכדורגל הישראלי הודות למחצית שסיפקה כדורגל מהרמה הגבוהה ביותר שראינו. שתי הגדולות, מכבי ת"א ומכבי חיפה נותנות הצגה של פעם בחיים, מסיימות משחק ענק בתוצאה של 3:4 כאשר השחקן הראשי היה ללא ספק כהן והלוק המרענן שלו.

מסתבר שהצמות האלו, שהטריפו את כולנו אתמול, היו לגמרי רעיון בלעדי של הקשר בן ה-23. כשזכו המכביסטים בצלחת האליפות בסוף העונה שעברה, ודאי אתם זוכרים שמרביתם חימצנו את שיערם לבלונד, כמחווה למועדון.

מאז, נרקם במוחו של כהן רעיון לעשות משהו מיוחד לקראת משחק העונה. במשך חודשיים הוא לא הסתפר על מנת להאריך את שערו ובשקט בשקט, פקד את המספרה של "שניר מאיר" התל אביבית והכין את הפריזורה המיוחדת לקראת ערב מהסרטים, שללא ספק נחשב כעת לרגע השיא בקריירה שלו.

ומה רוני אדרי שלו חושבת על הצמות החגיגיות? במילה אחת "אמא'לה". היפה של כהן סיימה את הערב הזה דומעת מרוב התרגשות, כאשר החצי השני שלה אחראי גם על הגול השלישי בפנדל וגם על שער הניצחון בדקות הסיום המותחות.

ברגע שהסתיים המשחק, האוהדים דאגו למשוך את רוני שלנו כל הדרך אל הקשר ההתקפי קלוע הצמות שלה, ועל כן הרגע המרגש שאף אחד מהם לא יישכח אף פעם נחתם בנשיקה. "תודה לאלוהים אני גאה ביונתן על הצניעות והענווה שהוא דבק בהם, שרק יעלה ויצליח בעזרת השם אני מאחוריו תמיד" סיפרה רוני למדור על התחושות שאחרי משחק העונה האדיר של בן הזוג שלה ושל מכבי שלו.

כמה שהיא גאה. רוני מרימה ליוני (צילום: אינסטגרם)

אז אל תתפלאו אם תתחילו לראות עוד ועוד ילדים שמגיעים לספר שלהם ומבקשים: "תעשה לי צמות יונתן כהן". כנראה שמבלי להתכוון, המכביסט החזיר עטרה ליושנה, ושוב שם את אור הזרקורים על הצמות הצמודות שכבשו את הניינטיז.

חוץ מהטירוף שהיה אתמול בסמי עופר, אי אפשר שלא להזכיר את אביה של רוני, מאיר אדרי, בעלים של חברת ענק לשלטי דיגיטל ומסכי לד בכל הארץ, שפתח לנו את הבוקר הזה עם חיוך רחב על השפתיים. מדוע? כשאתם נוסעים על איילון, שימו לב למחלף ההלכה, שם מהבהב שלט צהוב במיוחד עם הכיתוב: "4:3 מכבי חיפה ערה? יוני!" ועל זה רק נאמר: חמסה, שום וגם קצת בצל.


מאיר אדרי אחראי על השלט הזה במחלף ההלכה (צילום: אינסטגרם)


היו באקסטזה בסמי עופר. רוני אדרי וגאיה בינה אתמול (צילום: אינסטגרם)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי