פעם שלישית גלידה: ירדן שועה חזר לאקסית

ירדן שועה, אליה אוחנה
ירדן שועה, אליה אוחנה | אינסטגרם

חלוץ מכבי חיפה, שנפרד לפני כחודש מהדוגמנית מאיה קיי, חידש שוב את מערכת היחסים שלו עם אליה אוחנה. האם נראה אותה בסמי עופר בקרוב?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ירדן שועה עשה זאת שוב: אי אפשר לעמוד בקצב של חלוץ מכבי חיפה, שלא נשאר רווק לרגע. אחרי שסיים לפני כחודש את מערכת היחסים הקצרה שלו עם הדוגמנית מאיה קיי, השחקן בן ה-20 חזר בפעם השלישית לאקסית המיתולוגית אליה אוחנה! כמובן שבשביל להפוך את זה לרשמי חייבים לשתף גם באינסטגרם וכך עשה הכדורגלן, שהעלה הבוקר (רביעי) צילום סלפי עם היפה שלו משכבר הימים.

על אליה סיפרנו לכם בפעם הראשונה לפני למעלה משנה, אז עוד להט שועה במדיה הזהובים של בני יהודה וכיכב בגדול. אליה התגייסה בחודש ינואר הקודם, כלומר היא עדיין חיילת בצה"ל וחוץ מאת ירדן שלה, היא ממש אוהבת גם לגלוש בים. בדיוק כמו בן הזוג שלה, גם היא תל אביבית מלידה וכנראה שהשניים האלו פשוט לא יכולים אחד בלי השנייה.

כזכור, בשנה שעברה נפרדו האוהבים הצעירים ולאחר מספר חודשים, חזרו בחודש מאי האחרון וטסו ישירות לחופשה רומנטית. היעד היה תאילנד, משם אתם בוודאי זוכרים שלל תמונות פוטוגניות שלהם. במהלך החופשה ירדן ואליה בילו עם עומרי גלזר, שובל גוזלן, אליאל פרץ ובנות הזוג שלהם והמשיכו לטפח את מערכת היחסים. למרות שהחלוץ מחק את כל התמונות המשותפות שלהם מהחשבון הפרטי שלו (והיא, דרך אגב, דווקא לא עשתה זאת), אהבת נעוריו היא כנראה האהבה האמיתית שלו בחיים. אז אנחנו מקווים שפעם שלישית גלידה ושנראה את גברת אוחנה הצעירה מגיעה גם ליציע בסמי עופר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי