וונדה איקרדי מתכוננת לאח הגדול בעירום מלא

וונדה איקרדי
וונדה איקרדי | Gettyimages

אשתו של מאורו, כוכב פריז סן ז'רמן, פרסמה תמונה פרובוקטיבית במיוחד רגע לפני משדר הפתיחה של התוכנית הפופולרית באיטליה: "לא יכולה לחכות", כתבה

(גודל טקסט)

זוכרים שסיפרנו לכם שהתוכנית הפופולרית 'האח הגדול VIP איטליה' גייסה לשורותיה העונה את אשת הכדורגלן המפורסמת באירופה? כן, אנחנו מדברים כמובן על וונדה איקרדי, אשתו של מאורו איקרדי מפריז סן ז'רמן, שמשמשת כסוכנת שלו, וכעת היא צפויה לשגע פעם נוספת את האיטלקים כאשר תיקח חלק בפורמט. בדומה לישראל, שבשבוע שעבר החלה אצלנו העונה החדשה של האח, הערב (רביעי) יוקרן הפרק הראשון של העונה החדשה בארץ המגף וגברת איקרדי שיתפה את ההכנות שלה לקראת הערב המרגש והן פרובוקטיביות מתמיד.

בכל פעם היא מצליחה להפתיע מחדש וכך קרה גם הפעם. שישה מיליון העוקבים שלה נדהמו למראה התמונה שהעלתה הארגנטינאית לחשבון הפרטי שלה בה היא צולמה מתקלחת ועירומה לחלוטין בחדר המלון שלה שברומא. "מתכוננת לפרק הראשון של האח הגדול! מחכה לכם הערב בערוץ חמש וכבר לא יכולה לחכות", כתבה וונדה על גבי התמונה שגרפה אלפי לייקים ותגובות. בזמן שהיא מתכוננת למשדר הפתיחה, מאורו שלה נשאר בפריז עם ילדיהם.

באח הגדול האיטלקי החליטו שאשת הכדורגלן, שכבר עובדת בטלוויזיה האיטלקית, היא בדיוק התוספת שהם צריכים. מיס איקרדי תהיה חלק מפאנל של מפורסמים שישמשו כפרשני התוכנית. בין היתר, היא תצטרך לנתח ולדבר על כל המתרחש בבבית. וונדה בת ה-32 היא מגה סופר-סטארית באיטליה והיא צפויה להיות על הקו החם בין פריז לרומא במשך החודשים הקרובים. אנחנו כל כך מחכים לשמוע מה יש לה לומר ועד שזה יקרה, תחשבו מה מאורו חושב על התמונות שאשתו משתפת מחדר האמבטיה.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Wanda nara (@wanda_icardi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי