לא תאמינו כמה קעקועים יש לבת של חיים רביבו

מיי רביבו
מיי רביבו | אור גפן

בראיון לשער הנחשק של "לאישה" סיפרה מיי על 20 קעקועיה: "מסמלים תקופות שונות בחיים, לכל אחד יש משמעות". עוד הוסיפה הכוכבת שלא מיהרה לגלות שהיא ביתו של שחקן עבר גדול: "רציתי לראות למי אין אינטרס"

(גודל טקסט)

בעולם הכדורגל, קעקועים הם חלק בלתי נפרד מהנוף, כדורגלנים מתים עליהם ואנחנו כבר רגילים אליהם. אבל מה קורה כשבחורה בת 21 בסך הכל כבר הספיקה לקעקע 20 כאלו על גופה? תשאלו את מיי רביבו, בתו של חיים רביבו עליה סיפרנו לכם ממש בשבוע שעבר. הבת השנייה מבין חמשת ילדיהם של כדורגלן העבר ואשתו שגית רביבו, הצטלמה לשער הנחשק של "לאישה" ושם סיפרה על הקעקועים הרבים המעטרים את גופה.

"היום יש לי 20 קעקועים. הם מסמלים כל מיני תקופות בחיי ולכל קעקוע יש משמעות. בגיל 16 עשיתי את הקעקוע הראשון בעורף, סימן שמסמל 'סובלנות' בשפת המלאכים. באותו גיל התחלתי למצוא את עצמי", סיפרה גברת רביבו הצעירה בראיון. אם שמתם לב, לאחרונה אי אפשר שלא לשמוע עליה בכל מקום, ועם לוק היסטרי ואמא ואבא כאלו מפורסמים שמרימים לה בלי סוף, לא פלא שמספר העוקבים שלה באינסטגרם רק עולה ועולה.

מיי שיתפה שעד לא מזמן היא חששה להתפרסם ולא ממש השתמשה באינסטגרם שלה, עד שהבינה את העוצמות של הכלי הזה, ועד כמה היא חזקה לצאת החוצה אל העולם לאחר שעיצבה עם אמא שגית קולקציה למותג התכשיטים שלה. עוד שיתפה בתו  של כדורגלן העבר המצליח, כי לא מיהרה לספר שהיא הבת של חיים רביבו.
"בתור ילדה הסתרתי את זה מאנשים. רציתי לראות מי מתחבר אליי בגלל מי שאני, ואין לו אינטרס מאחורי החברות. לא סיפרתי עד שלא הייתה ברירה כי אבא הגיע לכיתה להביא לי את הסנדוויץ' ששכחתי בבית".

אם טרם עקבתי אחרי הבת היפה של חיים רביבו- עכשיו זה בדיוק הזמן. רגע לפני שהיא מתפוצצת והופכת לסופרסטארית בעצמה, עם קולקציית תכשיטים בעיצובה, כשהיא מיוצגת ב- ADD, כפי שכבר אמרנו לפני 4 חודשים- מיי רביבו היא ה-דבר החם של השנה הקרובה. אבא ואמא מלאי גאווה, כאשר אבא חיים שיתף בעצמו תמונה של בתו בשבוע שעבר ושאל את אלפי העוקבים שלו: "דומה לי? כי שגית אומרת שלו" והוסיף אימוג'י צוחק. בין התגובות הרוב סיכמו כי מיי היא שילוב גם של אמא וגם של אבא.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Mey Mey ♡ (@mey_revivo) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי