מדוע המציאו האוהדים האנגלים שיר לכוכבת הפורנו?

אל ברוקס
אל ברוקס | אינסטגרם

אל ברוקס כיכבה בכותרות כשהבטיחה לחלוץ שפילד יונייטד אוליבר מקבורני, שהוא יהנה מאוד בסוף השבוע לאחר שכבש. לכבוד המאורע אוהדי הקבוצה חיברו שיר גס במיוחד ותגובתה של כוכבת סרטי המבוגרים לא איחרה לבוא

(גודל טקסט)

כוכבת הפורנו האנגליה אל ברוקס, לא האמינה כששמעה שאוהדיה של שפילד יונייטד המציאו שיר במיוחד עליה. הפצצה הבלונדינית כיכבה בכותרות הממלכה הבריטית ביום שישי האחרון כאשר היא הבטיחה לכוכב הלהבים, החלוץ אוליבר מקבורני, שהוא מאד יהנה מסוף השבוע שלו לאחר שכבש את שער הניצחון מול ווסטהאם. מאז העניינים התחממו.

הכדורגלן הסקוטי השיב לכוכבת הפורנו חזרה בטוויטר והפריח לעברה נשיקה לאחר הדברים שכתבה. אמש (ראשון), כוכבת סרטי המבוגרים שיתפה וידאו בו נראים אוהדי שפילד יונייטד שרים עליה ועל מקבורני, הידוע בכינויו, אולי. "אולי מז*** את אל ברוק, אולי מז*** את אל ברוק… נה, נה, נה" שרו האוהדים בלי סוף. הבלונדינית הגיבה מיד: "מסתבר שיש עליי שיר חדש באדיבות אוהדי הכדורגל" כתבה והוסיפה פרצופים נקרעים מצחוק. גם הכדורגלן לקח את הדברים ברוח טובה והגיב בעצמו עם פרצופים מחייכים לפוסט על השיר החדש שיככב ביציעי יונייטד.

מזל שהחלוץ בן ה-23 עדיין רווק, זה מה שבטוח. לגבי ברוקס שמחזיקה בחשבון אינסטגרם פרובוקטיבי במיוחד – היא באמת חובבת כדורגל מבית. האבסורד הוא, שהיא בכלל אוהדת שרופה של מנצ’סטר סיטי ופפ גווארדיולה!! בתור חובבת כדורגל אנגלי אמיתית, היא פשוט צופה בכל המשחקים והחליטה להחמיא לחלוץ הצעיר על השער לטענתה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי