הלם באנגליה: "כוכבי מנצ'סטר סיטי השתתפו במסיבת סקס"

MORE
MORE | מסך

לפי המגזין הבריטי "סאן", 22 דוגמניות מאיטליה הגיעו לחגוג עם שחקני האלופה במלון "Mere" בצ'שייר אחרי הניצחון על אסטון וילה. לירון שרון עם כל הפרטים והתמונות

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

"כוכבי מנצ'סטר סיטי הטיסו 'חוליה' של 22 דוגמניות מאיטליה לחגוג במסיבת בונגה-בונגה", כך צעקה הבוקר (רביעי) הכותרת של המגזין הבריטי "סאן". אחרי ה-1:6 הנפלא על אסטון וילה במחזור האחרון, כנראה שהחבורה של פפ גווארדיולה הרגישה בעננים וכך היא בחרה לחגוג את הניצחון הגדול שבמהלכו סרחיו אגוארו עשה היסטוריה.

לפי ה"סאן", חבורה של דוגמניות יפייפיות מאיטליה הגיעה במיוחד לאנגליה ונחתה ישירות במלון יוקרתי בצ'שייר, קילומטרים ספורים מהאזור בו מתגוררים כל שחקני מנצ'סטר סיטי. 22 הבנות, כולן כוכבות אינסטגרם, דוגמניות ואחת אפילו מגישה בטלוויזיה האיטלקית, הוברחו לאזור סודי במלון "Mere" המפואר כדי לחגוג עם שחקני ההרכב הראשון של סיטי כפי שנכתב בידיעה שהיממה את הממלכה הבריטית. עוד פרסם המגזין הבריטי כי לשחקנים ניתנה רשות ממאמנם לבלות "ערב איכות" יחד כדי לחבר בין שחקני הקבוצה ומי שהפיק את כל האירוע הוא אדם המוגדר כמקורב למועדון.

לא ברור אם למנג'ר הספרדי היה מושג שחלק מערב הגיבוש שאישר לחניכים שלו כלל שלל נשים שהן לא בנות הזוג של השחקנים. לאור העובדה שהבנות שהגיעו ממילאנו לצ'רשייר ושיתפו את מיקומן באינסטגרם עוד לפני הניצחון, ניתן לראות שכל מה שקרה לאחר מכן התרחש בלילה שבין שבת לראשון. "זאת הייתה מסיבת כריסמס שנדחתה. איש תקשורת שהוא חבר קרוב של אחד הכוכבים היה אחראי על תכנון האירוע. אני חושב שהנשים של השחקנים יופתעו לגלות שדוגמניות מאיטליה הוזמנו לחגיגה והן לא", סיפר גורם המעורה בפרטים.


הדוגמניות מגיעות למלון היוקרתי בצ'שייר (אינסטגרם)

"אולי הן חברות בקרן שתומכת במנצ’סטר סיטי במילאנו", הוסיף אותו גורם וסיכם: "כך או כך, הן מאד יפות ונראה שנהנו מכל רגע. אני מניח שגם השחקנים הרגישו ככה". בין אותן הנשים שהתארחו במלון הייתה הדוגמנית אמירה פאולה, שהסתובבה בביקיני ופתחה בקבוקי שמפניה. חוץ ממנה היו עוד בנות ששיתפו חלק מהדברים שקרו במלון, כמו מרתה טג'דה, איסה ריברה ואפילו הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה האיטלקית סיארה גיופרידה שפרסמה תמונה מהכניסה למלון ולקחה חלק באותה המסיבה.

"השחקנים לא היו בבית המלון ולא חגגו עם הבנות", כך נמסר בתגובה מגורם בכיר במנצ'סטר סיטי, שהדף את הטענות לפיהן כוכבי האלופה האנגלית השתתפו במסיבת "בונגה-בונגה", שהיא למעשה מסיבת סקס המונית. מדובר בהאשמה קשה מאוד עבור כוכבים כמו סרחיו אגוארו, גבריאל ז'סוס, ריאד מחרז, קווין דה בריינה ועוד מספר שחקנים נוספים אשר מנהלים חיי משפחה וממש לא היו רוצים להיתפס חוגגים עם דוגמניות איטלקיות אל תוך הלילה.



פינקו אותן כהוגן (אינסטגרם)

הגיעה במיוחד מאיטליה עם חברותיה. הדוגמנית אמירה פאולה (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי