או מיי גאד: כשנטע אלחמיסטר פגשה את דיוויד בקהאם

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | עמוד המעריצים של נטע אלחמיסטר

כוכב מנצ'סטר יונייטד לשעבר והבעלים של אינטר מיאמי כיום יגיע בקרוב לישראל להשיק קולקציה מיוחדת ובלעדית שהוא עיצוב עבור "אירוקה". לירון שרון עם הפרטים המלאים ממילאנו

(גודל טקסט)

לטובת הקורא רמי גרשון: אנחנו בטוחים שאשתך נטע הגשימה אמש (שלישי) את אחד החלומות שלך – להצטלם עם אגדת כדורגל אנגלית. הרי אין כדורגלן בישראל שלא היה מאושר לפגוש את אליל הכדורגל לשעבר והמגה סלב העולמי דיוויד בקהאם, ולנו יש נציגה מושלמת מליגת העל שעשתה זאת. הדוגמנית המטאורית שלנו, נטע אלחימסטר, שוהה לה בימים אלו במילאנו ומצטלמת לקולקציה החדשה של משקפי "אירוקה", מותג המשקפיים הישראלי אליו היא משמשת כפרזנטורית בשנתיים האחרונות.

נטע הגיעה לאירוע ההשקה הרשמי לקולקציה במילאנו ושם פגשה את כוכב העבר של מנצ'סטר יונייטד והבעלים של אינטר מיאמי. כעת, קבלו פרט אפילו עוד יותר מרגש: בקהאם יגיע בקרוב לישראל להשיק קולקציה מיוחדת ובלעדית שהוא עיצב עבור מותג המשקפיים הישראלי. קים קרדשיאן מאחוריו, ובר רפאלי מאחורי נטע שלנו. כזכור רפאלי שיתפה פעולה עם קרדשיאן בצילומים לרשת המשקפיים "קרולינה למקה" ועכשיו שיתוף הפעולה של בקהאם ואלחימסטר גורם לנו לחייך מאוזן לאוזן.

גם הדוגמנית שיתפה בסטורי שלה טעימה מהקולקציה החדשה של משקפי הראייה בעיצובו של האנגלי. עמוד המעריצים של סנסציית האינסטגרם העלה את הידיעה המרעישה ואנחנו לא יודעים מי מתרגש יותר, המדור או רמי גרשון. ברזומה של נטע אפשר למצוא מפגשים עם דיוויד בקהאם, ניימאר ומאלומה. מי יהיה הסלב הענק הבא אותו תפגוש הדוגמנית הראשל"צית? תהיו בטוחים שיהיו עוד. 



נטע אלחמיסטר מצטלמת לקולקציה החדשה של אירוקה (אינסטגרם) 

רגע לפני שפגשה את בקהאם (אינסטגרם)

היופי הישראלי של נטע פורץ גבולות (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי