מאחדים כוחות? ברקוביץ' וגרושתו מבלים יחד

אייל ברקוביץ', טלי ברקוביץ', לי ברקוביץ'
אייל ברקוביץ', טלי ברקוביץ', לי ברקוביץ' | משה מעוז

האוויר בחוצות המפרץ עושה להם טוב. כשהבת לי פותחת עסק חדש ויוקרתי - חנות גולף& קו, השלושה נראו כמו משפחה מאושרת. מי שעוד הגיעה לבחור פריטים הייתה שרית פולק, שנשארה עם לי להתייעצות. אחוות חיפאיות

(גודל טקסט)

כשלי ברקוביץ פותחת עסק חדש (בשבוע הבא), שני ההורים, אייל וטלי ברקוביץ מתייצבים לעזור בבחירת הפריטים לעיצוב מכון הכושר שלה ועל הדרך גם להתחדש בפריטים הביתה. האוויר בחוצות המפרץ עושה להם טוב. השלושה הגיעו יחדיו לפתיחת חנות הדגל של גולף & קו בצפון במתחם חוצות המפרץ בחיפה והתרוצצו על פני שתי הקומות של חנות הדגל. כזכור, ברקוביץ' ואשתו לשעבר טלי, התגרשו בשנת 2016 אחרי כמעט 30 שנות נישואים.

אך אתמול (שלישי) הגיע הזוג הגרוש ובתם בת ה- 24 לאירוע המדובר, התייעצו ונתנו דעה לגבי הפריטים ונראו כמו משפחה אחת גדולה. זה לא חדש ששחקן העבר וגרושתו טלי כבר מסתדרים מספיק על מנת לבלות יחד עם בתם. לאחרונה כבר סיפרנו לכם שמשפחת ברקוביץ' הגיעה בהרכב נרחב לפרימיירה של "גולסטאריות" הריאליטי של HOT בה כיכבה לי בעונה האחרונה.

מי שעוד הגיעה לבחור פריטים הביתה הייתה שרית פולק, ארוסתו של אחד האמנים המוכשרים בישראל, סטטיק שהופיעה בגוון שיער וורוד חדש. ממש תואם לשיער הכחול איתו מסתובב החצי השני שלה בימים אלו. כשההורים אייל וטלי הלכו אחרי כשעתיים, לי ושרית נשארו לעבור פריט פריט ולהתייעץ אחת עם השנייה. אחוות חיפאיות אמיתית.


נראים כמו משפחה מאושרת. טלי, לי ואייל ברקוביץ' (משה מעוז)


מתלהבת מהמצעים או שמחה שאמא ואבא באו יחד? לי ברקוביץ' (משה מעוז)

ילדה של אבא. לי ואבא אייל (משה מעוז)

שרית פולק ולי ברקוביץ' בוחרות פריטים מהחנות החדשה החיפאית של גולף אנד קו (משה מעוז)


אבא אייל מתערבב עם הדור הצעיר (משה מעוז)


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי