אוטין VS סיינסבורי: מי שר טוב יותר?!

איקום אוטין
איקום אוטין | אודי צטיאט

לאחר העלייה לשלב הבא בגביע, שחקני מכבי חיפה שרפו את הרשת עם ערב שירה בכיכובם של השחקנים הזרים. גיא חיימוב כתב על המגן הניגרי שהיה "בשיא שלו", מיד אחריו האוסטרלי נתן ריקוד בלתי נשכח

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ביום שלישי האחרון בקבוצה הכי שמחה בליגה נכון לעונה הנוכחית, מכבי חיפה, עברה שלב נוסף בגביע המדינה כשניצחה 0:1 את אום אל פאחם והעפילה לרבע גמר גביע המדינה. רגע לפני שהירוקים יארחו את נס ציונה במסגרת המחזור ה-19 של ליגת העל בשבת הקרובה בסמי עופר, במועדון החליטו שזה בדיוק הזמן לערב איכות משפחתי ירוק.

אמש (רביעי) התקבצו השחקנים והצוות המקצועי במסעדת "רק בשר" התל אביבית והכה אהובה על כוכבי הליגה לערב של אוכל שתייה והרבה שירים וריקודים. כל כך הרבה שאנחנו לא יודעים מהיכן להתחיל!!! אחרי שבערב הגיבוש של פתיחת העונה היו אלו ירדן שועה ומקס פלקושצ'נקו שגנבו את ההצגה, אמש היו אלו שחקני ההגנה של מרקו בלבול שנעמדו כל אחד בתורו על השולחן ונתנו הצגה ששרפה את האינסטגרם! ראשון היה זה איקוום אוטין שהיה "בשיא שלו" כפי שכתב גיא חיימוב, כאשר מיד אחריו טרנט סיינסבורי נתן ריקוד שחשף צד בו שלא הכרנו עד היום.

תחליטו אתם מי עשה זאת טוב יותר! השחקנים הגיעו בהרכב מלא כולם כולל כולם נהנו ולא הפסיקו לחייך ולהצטלם כאשר הזרים בקבוצה דוגמאת כוכבי הקריוקי, וגם צא'רון שרי ויאניק ווילדסחוט נראו שהם חלק בלתי נפרד ומשולבים נהדר במשפחה הירוקה מהכרמל. לא נסיים מבלי לציין שגם הצוות המקצועי נדבק באנרגיות של השחקנים ואפילו הפיזיותרפיסט תומר בסן, נתן סשן של ריקודים שלא היו מביישים גם את מלך הפופ מייקל ג'קסון.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי