אחד מכוכבי סיטי קיבל בראש מאשתו בעקבות מסיבת הדוגמניות

MORE
MORE | אינסטגרם

בממלכה מתקשים להירגע מאירוע ה"בונגה בונגה" לאחר ה-1:6 על אסטון וילה, "הסאן" חשף שגם נשות השחקנים לא נותרו אדישות לאירועי הלילה וחשפו פרטים נוספים

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

רק אתמול (רביעי) סיפרנו לכם על כוכבי מנצ'סטר סיטי ושערוריית מסיבת ה"בונגה בונגה" בה חגגו עם 22 דוגמניות איטלקיות שהוטסו במיוחד אחרי הניצחון הענק 1:6 על אסטון וילה, וכבר היום (חמישי), העניינים מסתבכים. נראה לנו כי מדובר בצעד מתבקש לאור העובדה שנשות הכדורגלנים לא הוזמנו לחגוג במסיבה שהתרחשה במלון Mere היוקרתי בצ'רשייר, אליו הגיעו כל שחקני הסגל של פפ גווארדיולה ואנחנו נהנינו מהתמונות ששותפו באינסטגרם על ידי היפייפיות מאיטליה.

עיתון "הסאן" חשף בהמשך למסיבה הפזרנית, כי אחד מכוכביה של אלופת אנגליה קיבל "מקלחת קרה" מאשתו, וזה בלשון המעטה, אחרי שכל הלילה בילה וחגג עם דוגמניות שאיננה מכירה. כאמור כל הלילה בילו הכדורגלנים עם אמירה פאולה, מרתה טג'דה ואיסה ריברה, ואפילו עם הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה האיטלקית סיארה גיופרידה כפי שחשפנו בפניכם ממש אתמול, אך מה שעוד לא ידענו, זה כמה צעקות ספג הכדורגלן כששב לביתו באזור השעה שבע בבוקר ביום שלמחרת.

אשתו הזועמת דרשה (ובצדק) לדעת היכן בילה בעלה במשך כל הלילה ומקור סיפר ל"הסאן": "אשתו זעמה עליו שהוא חזר הביתה בכזאת שעה ועוד קצת שיכור. הוא מיד התרסק לישון וזה לא שיפר את מצב רוחה אחרי שנאלצה לקרוא בכל מקום כי בעלה וחבריו בילו עם דוגמניות שהגיעו 'לבדר' אותם כפי שנכתב בתקשורת". אמנם בסיטי חגגו ניצחון ענק, אך כנראה שהמקרה האישי הזה של אחד מהשחקנים חזר על עצמו עם נשים נוספות שממש לא אהבו לקרוא היכן בילו הבעלים שלהם את הלילה שאחרי הניצחון הגדול.


 


מה שקרה בצ'רשיר נשאר בצ'רשיר (צילומים: אינסטגרם)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי