לא תאמינו מה עושה אנחל די מריה בזמנו החופשי

אנחל די מריה
אנחל די מריה | THOMAS SAMSON / Contributor

בדרך כלל הגזרה הצרפתית מביאה למדור שמות כמו ניימאר או איקרדי, אך הפעם מדובר בארגנטינאי, איש משפחה למופת שאימץ לאחרונה תחביב חדש כמקעקע. איבנה סוארס שימשה כשפן הניסיונות והייתה מרוצה מהתוצאה

(גודל טקסט)

בדרך כלל הגזרה הצרפתית מביאה אל מדורנו שמות כמו: ניימאר, מאורו איקרדי וקליאן אמבפה, אבל כשאנחל די מריה מאמץ לעצמי תחביב כל כך מגניב – אין מצב שלא נספר לכם עליו! הארגנטינאי בעצמו הוא כוכב כדורגל ענק, אך את החיים שמחוץ לכר הדשא, בדרך כלל דואג לשמור על אש קטנה ובצנעה, ונותן לחבריו לספוג את כל הביקורות תחת אור הזרקורים. מדובר באיש משפחה מסור, הנשוי לאהבת נעוריו, חורחלינה שלו, ולהם שתי בנות מתוקות. ועכשיו אתם חייבים לשמוע איזה תחביב אימץ לאחרונה מספר 11 של פ.ס.ז'.

זה בכלל לא סוד שכדורגלנים בכל רחבי העולם מכורים לקעקועים, אבל מה לגבי לקעקע אותם בעצמם? זה בדיוק מה שמעניין את הקשר ההתקפי בן ה-31, מסתבר.
די מריה הוא אחד ששומר על קשר הדוק עם חבריו הטובים, בעיקר אלו שגדלו איתו בארגנטינה, כאשר אחד מהחברה האלו הוא ארתור, אמן קעקועים ענק בדרום אמריקה שאחראי על כל יצירות גופו של הכדורגלן וגם של שמות גדולים כמו מאורו איקרדי ולאוטרו מרטינס. אמן הקעקועים לימד את די מריה את כל רזי המקצוע בזמן המועט שיש לו מחוץ למגרשים – וזה התאהב.

בסוף השבוע האחרון די מריה זכה להפגין את כישורי האמנות שבו כאשר אחת מהחברות הטובות שלו שימשה כשפן ניסיונות ונתנה לו לקעקע את זרועה. איבנה סוארס, אחת החברות הטובות של הארגנטינאי ואשתו שיתפה תמונה שלו מקעקע אותה וכתבה: "כאפיים למקעקע התותח שלי!". הכדורגלן הנרגש שיתף את הפוסט וכתב לה: "חברה הכי טובה! תודה שסמכת עליי". אז מה אומרים? הייתם מוכנים להתקעקע אצל קשרה של פ.ס.ז'? אנחנו חושבים שהחברים הטובים לחדר ההלבשה חייבים לתת לדי מריה הזדמנות לתרגל את התחביב החדש שלו.


תוכנית ב' יוצאת לדרך. אנחל די מריה מקעקע את ידידתו הטובה (צילום מסך: אינסטגרם)

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

⚽️

A post shared by Ángel Di María (@angeldimariajm) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי