הדוקטור הפרטית של אריק ינקו

אריק ינקו, ספיר ינקו
אריק ינקו, ספיר ינקו | אינסטגרם

שוער הפועל ת"א חזר לעמוד בין הקורות ורשם יכולת נפלאה אך נפצע במפשעה נגד רעננה. בינתיים, אין ספק שהוא בידיים טובות: "דוקטור יולי תטפל בך", כתב לו אשתו באינסטגרם. חלומו של כל גבר בישראל

(גודל טקסט)

איזו דרמה סידרה לנו אמש (ראשון) הפועל תל אביב לאחר הניצחון 1:3 על הפועל רעננה במשחק הרדיוס האחרון של הקבוצה באיצטדיון נתניה. אחרי פציעתו של הקפטן אוראל דגני, שהוחלף עוד במחצית הראשונה, היה זה שוערה של הפועל, אריק ינקו שענד את סרט הקפטן והצטיין בין הקורות עד שמתח את המפשעה והוחלף אחרי שנראה סובל מכאבים. ביממה הקרובה ייבדק השוער שסחט אמש מחמאות רבות על היכולת שלו מאז ששב לעמוד בשער האדום, ונבין כולנו מתי יוכל לחזור ולעצור כדורים.

בינתיים, אל תדאגו לו, כי ינקו נמצא בידיים טובות, אפילו טובות מאד. השוער שיתף הבוקר תמונה שלו בחשבון האינסטגרם, והודה לכל המחזקים והתומכים שלו: "מקווה לחזור מהר וחזק יותר", כתב. התגובה שמיד תפסה את מלוא תשומת הלב שלנו הייתה של אשתו היפייפיה, ספיר יולי ינקו שהגיבה לו: "דוקטור יולי תטפל בך". עם רופאה כזאת כנראה שינקו ירצה להישאר "חולה", אבל תודו שאישה כמו ספיר בבית היא פשוט חלומו של כל גבר בישראל! עזבו את היופי, שימו לב לגברת יולי ינקו, שכבר שנים תומכת בגבר שלה ובקריירה שלו ככדורגלן, שזה דבר לא פשוט בכלל. הכל היא לוקחת ברוח טובה ובהומור. אפילו כשהחצי השני שלה נפצע היא יודעת מה לכתוב כדי להעלות לו חיוך על השפתיים.

בזמן שינקו מחלים לצד אשתו, נזכיר לכם שגם היא עובדת קשה ונמצאת בימים אלו בתקופת המבחנים במסגרת לימודי התואר הראשון שלה בחינוך והוראה. בקרוב מאד ספיר שלנו תהיה מורה ואנחנו כבר מפצירים במשרד החינוך לבנות עליה לקמפיין. כי עם ספיר יולי ינקו בשטח, כנראה שהילדים שלכם ירצו מאוד ללכת לבית הספר. ספיר ואריק כזכור התחתנו בחודש מרץ בשנה שעברה, אז אל תלחצו עליהם עם שאלות לגבי דור ההמשך. בכל זא,  אמא סטודנטית, אז עוד קצת! ועד אז – המדור מאחל לינקו החלמה מהירה ומעוניין לקבוע תור במרפאה של ספיר.


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sapir Yulie Yanko (@sapir_yanko_) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Arik Yanko (@arikyanko) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי