כך נראה המלון החדש של כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו חוגג
כריסטיאנו רונאלדו חוגג | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

‘Pestana CR7', ליד גראן ויאה, רשמתם? הפורטוגלי, שמחזיק ב-50% מבעלות המלון יחד עם קבוצת פסטנה בישר לעוקביו על פתיחתו בקיץ והוסיף: "נתראה בקרוב". במולדתו מחזיק הכוכב במלון 4 כוכבים, ומה יהיה הפעם?

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך להפציץ גם מחוץ לכר הדשא ואחרי המלון בפורטוגל, הקליניקה להשתלת שיער והליין של תחתונים ומוצרי טיפוח לגבר – כעת פותח כוכבה הזוהר של יובנטוס מלון נוסף במדריד. רונאלדו מסרב "לעזוב" את ספרד אהובת ליבו שם התגורר בתשע השנים ששיחק בריאל מדריד לפני ההגעה לאיטליה, ואחרי הקליניקה שפתח שם בשנה שעברה, עכשיו תהיה סיבה נוספת נהדרת להגיע לבירת ספרד עם מלון חדש מפואר במרכז מדריד. מלך האינסטגרם שיתף את עוקביו כי בקרוב מאד יוכלו ללון ב- ‘Pestana CR7’ רשמתם?

הבעלות על המלון החדש תתחלק בין רונאלדו שיחזיק ב-50% מהעסק לבין קבוצת פסטנה, שמחזיקה מספר מלונות במדריד וחברה לכדורגלן הענק. הרשת הודיעה אתמול (שלישי) כי היא והפנומן השקיעו יחד סכום של 15 מיליון יורו לצורך הרפורמה בבנייה של המלון הראשון מחוץ למדינתו של הפורטוגלי. רונאלדו באופן מתבקש, נרגש מהפתיחה בקיץ ושיתף את כמעט 199 מיליון העוקבים שלו בכך שבקיץ הקרוב יהיה להם מקום נוסף יוקרתי ללון בו במדריד.

“מתקרבים לפתיחת המלון החדש שלנו, Pestana CR7 Gran Vía במדריד! המשיכו להתעדכן בפרטים נוספים. נתראה בקרוב מדריד!", כתב הפורטוגלי באינסטגרם והודיע ​​כי המלון נכנס כעת לפינישים האחרונים וצפוי להיפתח בקיץ הבא. בפורטוגל, המלון של רונאלדו הוא מלון 4 כוכבים גם בליסבון, עיר הבירה, וגם בפונשל, עיר הולדתו של רונאלדו כך שיהיה מעניין לראות כמה כוכבים יהיו למלון במדריד. ואם תרצו לישון שם כמה זה יעלה אתם שואלים? בפורטוגל המחירים מתחילים מ- 95 יורו ללילה בליסבון, ו- 76 יורו ללילה במקרה של פונשל. סביר להניח שבמדריד המחירים יהיו גבוהים יותר, אבל עם כדור ותמונה חתומה של רונאלדו שיחכו לכם על המיטה, לא שווה?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי