מי היא אשת הכדורגלן שחזרה לאינסטגרם אחרי שנעלמה לשנה?

סינדי וגיא חיימוב
סינדי וגיא חיימוב | פרטי

סינדי חיימוב, אשתו של גיא, שוער מכבי חיפה, שוברת שתיקה. אחרי שנה וחצי היא חזרה לרשתות החברתיות, פתחה חשבון חדש וחזרה לחיינו בגדול ועם תכניות גדולות לעתיד

(גודל טקסט)
בשעה טובה תגידו מברוק לאישה שכל כך התגעגענו אליה, שהיינו רגילים לשמוע אותה לא מעט בעבר, סינדי חיימוב, שאחרי שנה וחצי של שתיקה, חוזרת לרשתות החברתיות. הפעם האחרונה שגברת חיימוב דיברה בתקשורת הייתה בראיון לספורט 1 באוגוסט 2018, יום לפני שעברה המשפחה מבאר שבע לכרמל והתחילה את עידן מכבי חיפה. באותה תקופה, סיפרה לנו סינדי שהיא העדיפה לסגור את חשבון האינסטגרם הפרטי שלה כי היא שמה לב שזה "זולל לי המון שעות ביום".

בשבוע שעבר היא פתחה דף חדש וחשבון חדש וחזרה לחיינו בגדול. עד עכשיו זכינו לראות אותה רק דרך החשבון של גיא בעלה, וכעת החליטה אשת הכדורגלן האהובה שזה זמן טוב לחזור, חזקה יותר, מוכנה יותר ועם תכניות גדולות לעתיד – שכרגע לא נוכל לפרט עליהן יותר מדי. מה שכן, גברת חיימוב עדיין שומרת על הפרטיות שלה, החשבון שלה חסום והיא מאשרת כל אחד ואחת שהיא מוצאת לנכון, ואלו מביניכם שיזכו לעקוב אחריה יהנו מהתכנים שהיא בוחרת לשתף. אחרי שנה וחצי, תודו – איזה כיף שהיא חזרה.

ברוך שובך לאינסטגרם סינדי. התמונה הראשונה בחשבון החדש שלה (צילום: אינסטגרם) 


סינדי חובבת כושר ותזונה נכונה, מחוברת לעצמה, לדת, ליקום ולאנרגיות הטובות שהיא מפיצה סביבה ומשתפת משפטים, ציטוטים מעניינים וטעימות מהמטבח הבריא שלה. חוץ מזה, גם תמונות שלה ושל גיא ושל שני ילדיהם, עמית ואביגיל. גם סלפי מבית החולים של השוער שעבר אמש (רביעי) ניתוח בכתפו כיכב בחשבון האינסטגרם של סינדי, שהקדישה את הפוסט הראשון שלה לתקופה המטלטלת שעברה עליהם לאחרונה עם הפציעות של בעלה. "מאז גיל 15 (אז החלו לצאת, ל.ש) ועד היום התאהבתי בחיידק החביב הזה, שצובע לנו את החיים בצבעים של ניצחון או הפסד משבוע לשבוע, מנהל לנו את מצבי הרוח ומחליט עבורנו מתי נתעצב ומתי נשמח. ואז הבנתי שכל אדם מקבל בדיוק בזמן הנכון את השיעור שנוצר עבורו", כתבה סינדי.

"במקרה שלנו, שלי, זאת הפציעה החביבה הזאת שהחליטה לבקש מחסה זמני בליבנו ובמשכננו, מבקשת להיות אורחת כבוד. ואם לא די בכך, גם מאותתת שצריך לחפש את היעד הבא, כי כל סוף הוא התחלה חדשה" רמזה סינדי על הבאות. "מדהים לראות באיזו מהירות אפשר להתרגל לשינויים ולבצע חיווט מחדש של המוח כל עוד קיימים בתוכך האומץ וההכרה ששינויים שמתרחשים, מתרחשים לטובה"", הוסיפה אשת השוער בהכרה מלאה ומילאה את העוקבים שלה במוטיבציה לקראת העתיד שיבוא. עכשיו אחרי שהיא חזרה לחיינו בעידן הרשתות החברתיות של שנת 2020, נאחל לגיא החלמה מהירה ונתפלל שיחזור אלינו למגרשים במהרה.

הפוסט הראשון של סינדי באינסטגרם. מרגשת (צילום: אינסטגרם) 



רגע לפני הניתוח, סלפי עם גיא. רופאה שלמה! (צילום: אינסטגרם) 
 

 

עופרי ארד מאחל לשוער ולחבר שלו לחזור בריא יותר (צילום: אינסטגרם) 
 

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי