שכטר, מיכה ואצילי משחקים כדורגל במציאות מדומה

אייל גולסה, דור מיכה, איתי שכטר
אייל גולסה, דור מיכה, איתי שכטר | שרונה אברהם

כוכבי האלופה הגיעו למתחם VIP בבלומפילד לאירוע של הייסנס המשמשת כספונסר של יורו 2020. בתפריט: ארוחת ערב חגיגית, הופעה של "מה קשור" וגם משחקי VR ו-FIFA מיוחדים. אפילו איביץ' נהנה

(גודל טקסט)

את השבוע הנוכחי פתחה אלופת המדינה, מכבי תל אביב עם ניצחון מתוק, 0:2 על מ.ס. אשדוד אמש (שבת) באצטדיון בלומפילד, כאשר היא שועטת אל עבר שבוע עמוס שיכלול מפגשים  נגד הפועל באר שבע (ביום רביעי) והפועל רעננה. עוד לפני שהצהובים שרפו את כר הדשא התל אביבי, הגיעו השחקנים לאירוע שכולו כדורגל שהתקיים בחמישי האחרון, אז השיקה חברת הייסנס את קמפיין יורו 2020, לו תשמש כנותנת חסות ראשית.

הלוקיישן הנבחר לאירוע היה מתחם ה- VIP באצטדיון בלומפילד. לאירוע התייצבו והגיעו שחקני האלופה, מהסיבה כי הייסנס משמשת כספונסר הקבוצה. בין השמות הנוצצים שבאו ובראשם מאמן הקבוצה ולדימיר איביץ', קפטן הקבוצה דור מיכה, כובש השער הראשון בניצחון על אשדוד, עומר אצילי, איתי שכטר, אייל גולסה והמגנים הזרים אנריק סבוריט ואנדרה ג'רלדש שהגיעו לאירוע עם נשותיהם. עוד ייצגו את ההנהלה, שרון תמם המשנה למנכ"ל, דניאל לוי המנהל המסחרי וכן ברק יצחקי ויואב זיו באירוע אותו אירחו גיא אדרי, הבעלים של הייסנס, יוסי סרודי יו"ר ובעלים חברת ח.י, שותפה עם הייסנס בחברת סינודן וכן משה דניאל מנכ"ל סינודן.

האורחים נהנו מארוחת ערב חגיגית והופעה של שלישיית "מה קשור". את השחקנים עניין בעיקר ההשתתפות בפעילות הספורטיבית על גבי המסכים של הייסנס ביניהם משחקי VR וכמובן FIFA . המתחם הציג משחקים בנושא כדורגל בניהם משקפי VR שמדמה משחק כדורגל על המגרש כולל בעיטות ונגיחות וכפי שתוכלו לראות בתמונות, הבועטים של איביץ' נהנו מכל רגע!


איתי שכטר מתלהב לשחק כדורגל גם לא במציאות (שרונה אברהם)


יואב זיו וברק יצחקי (שרונה אברהם)


אפילו איביץ' כמעט מחייך (שרונה אברהם)


אנריק סבוריט וג'ניר מרטוס שלו. מאוהבים בתל אביב (שרונה אברהם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי