כוכבי הכדורגל נפרדים מקובי בראיינט

קובי בראיינט
קובי בראיינט | MARK RALSTON/AFP via Getty Images

טרגדיית הענק שפקדה את עולם הספורט בראשון לא השאירה אף חדש אדיש. הקבוצות הגדולות בעולם הביעו צער וכך עשו גם כוכבי העל. כריסטיאנו כתב: "אגדה אמיתית והשראה לרבים", ניימאר: "תודה שהבאת מצוינות לספורט"

(גודל טקסט)

טרגדיית ענק פקדה את עולם הספורט ביום ראשון כאשר אגדת הכדורסל קובי בראיינט (41) ובתו בת ה-13 ועוד שמונה נוסעים נהרגו בהתרסקות מסוק של אחד השחקנים הגדולים בתולדות ה- NBA. המסוק התרסק אתמול בשעות הבוקר מעל העיירה קלאבסס שבקליפורניה, מקום מגוריו של האמריקאי כאשר עולם הספורט נותר בתדהמה ובהלם בעקבות הנסיבות הטרגיות וכוכבי הכדורגל הגדולים מצאו לנכון לחלוק כבוד אחרון ולהיפרד מבראיינט ברשתות החברתיות. קבוצות הספורט הגדולות, ביניהן ריאל מדריד, ברצלונה ואחרות, מיהרו להוציא הודעה רשמית ולהשתתף בצער המשפחה וכך עשו גם הכוכבים עצמם.

"קובי היה אגדה אמיתית והשראה לרבים. נוח על משכבך בשלום אגדה" ספד כריסטיאנו רונאלדו שבור הלב. ליאו מסי הצהיר, שפשוט אין לו מילים: "אני שולח את האהבה שלי למשפחה ולחברים של קובי. היה לי העונג לפגוש אותך ולחלוק רגעים שמחים יחד" פנה הפרעוש ישירות לשחקן הכדורסל ז"ל. ניימאר, החליט להודות לו באופן אישי: "תודה לך קובי שהבאת מצויינות לספורט. הלוואי שאלוהים יינחם את הלב של המשפחה שלך". ריגש. סרג'י רוברטו בחר לצטט את האגדה מימיו בלייקרס: "אתה חייב להמשיך לזוז. שים רגל אחת לפני השנייה ופשוט תחייך ותמשיך ללכת". מרסלו הביע צער עמוק וכתב: "החיים עוברים מהר, חייבים לחיות כאילו כל יום הוא האחרון".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי