ניימאר בכוננות: הרוסייה שלו הגיעה לפריז

קתרינה ספארובה
קתרינה ספארובה | אינסטגרם

לאחר המחווה המרגשת לקובי ברייאנט במהלך הניצחון בליל, לכוכב הברזילאי יש סיבה מצוינת להרגיש טוב יותר והיא בואה של הדוגמנית קתרינה ספארובה לבירת צרפת. למען האמת המדור כבר מבולבל ממערכות היחסים של הכוכב

(גודל טקסט)

 "שאלוהים יברך אותנו וישמור עלינו" כך כתב כוכבה של פ.ס.ז', ניימאר אמש (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלו כשהוא כמו כל העולם, היה המום לאור הבשורות הנוראיות על מותו הטראגי של אגדת ה-NBA, קובי בראיינט כאשר עשה מחווה מרגשת במהלך הניצחון בליל כאשר סימן בידיו את הספרות 24 לאחר שכבש בפנדל. אחרי הפוסט המרגש של הברזילאי, נראה כי יש לו סיבה נהדרת לעידוד מצב הרוח והיא הדוגמנית הרוסייה, קתרינה ספארובה, שבאופן מקרי ואולי לא, הגיעה שלשום לפריז.

בדיוק לפני שבועיים סיפרנו לכם על הקשר בין השניים כאשר הפצצה הרוסייה טענה שהיא והברזילאי הרבה יותר מידידים. תוכנית הריאליטי "אי הפיתויים" המקבילה של "מפרץ האהבה" ששודרה בישראלי לפני למעלה מעשור, חשפה את קתרינה היפיפייה כאחת המתמודדות היותר בולטות שתפסה את מלוא תשומת הלב כאשר הכריזה בשידור כי יש לה "קשרי ידידות קרובים מאד לניימאר". אנחנו זוכרים היטב את מסיבת יום ההולדת הענקית של הכדורגלן בשנה שעברה לשם הגיעה בת ה-21 והצטלמה עם ניימאר שהגיב באהבה גדולה על כל התמונות המשותפות שלהם.

ממש אוטוטו, ב-5 בפברואר להזכירכם יחגוג החלוץ 28, וכנראה שזה זמן טוב לבחון את מערכת היחסים החדשה כפי שטוענים בתקשורת העולמית. אבל מה עם נועה סאאז? הדוגמנית הספרדייה ששיגעה את ארץ מולדתה עם הקשר שלה לניימאר. בצרפת טוענים שדווקא קתרינה, שנמצאת שם כעת, היא הדוגמנית הצעירה ששבתה את ליבו של כוכב הכדורגל. האמת, אנחנו כבר התבלבלנו- אתם מצליחים לעקוב? המלצה שלנו, אם אהבת את נטע אלחימסטר, בר זומר ועדן פינס, בוא לישראל, לנו יש את הנשים הכי יפות ושוות בעולם.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי