בעקבות וירוס הקורונה: משפחת זהבי חוזרת לישראל

ערן זהבי ומשפחתו
ערן זהבי ומשפחתו | אינסטגרם: שי זהבי

ללא ערן שיישאר למחנה האימונים של קבוצתו בתאילנד, שי והילדים יחזרו לארץ לאחר חופשה משפחתית: "לא חשבנו שהנגיף יגיע לרמה כזאת"

(גודל טקסט)

איום "וירוס הקורונה" הסיני ממשיך להתפשט ברחבי העולם ולגבות קורבנות. בכל יום מספר הנדבקים עולה, מחוזות שלמים בסין נסגרו וסריקות בנמלי תעופה ברחבי העולם מנסים לאתר חולים פוטנציאליים ולבודד אותם, שזו כעת הדרך היחידה בינתיים להתמודד עם האיום מפני הווירוס החדש. אנשים מפחדים, הולכים עם מסכות פנים לכל מקום ורוב המקומות – סגורים. סיבה מצויינת לנציגים שלנו בסין, משפחת זהבי לחזור חזרה הביתה, לישראל.

ערן, שי ושלושת ילדיהם, רוי, דור וגיל, בילו עד היום (שלישי) בחופשה משפחתית כיפית בתאילנד שתוכננה מראש בשל החג הסיני שחל כל שנה בסוף חודש ינואר. בזמן שהזהביים נהנים בתאילנד בתמונות אקסטרה פוטוגניות ועושים חיים בזמן איכות משפחתי רגע לפני שהליגה הסינית חוזרת, צריך לומר שהתזמון של הביקור מחוץ לסין לא היה יכול להגיע בטיימינג טוב יותר. כעת, כאשר ייתכן ומועד פתיחת העונה יידחה, הישראלים חישבו מסלול מחדש, ובעוד ערן יישאר בתאילנד למחנה אימונים עם הקבוצה, שי והילדים יחזרו לישראל.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

נראה לי שברחנו בזמן, מצחיק להגיד ברחנו אבל זה מרגיש ככה. ממש לפני שיצאנו מהבית היה דיבור על וירוס שמסתובב ברחבי סין, זה הלחיץ לא אגיד שלא אבל לא יודעת אם חשבנו שזה יהיה ברמה כזאת. בשדה לא היתה בהלה גדולה בקרב הסינים, הרוב היו עם מסיכות אבל אפילו חום לא בדקו לנו ואמרתי לעצמי שאם לא היה משהו רציני בשדה אז ככל הנראה שזה משהו שיחלוף בימים הקרובים. כולנו יודעים שזה לא חלף, וכל יום שעבר קיבלנו הודעות מלחיצות יותר ויותר. את המסגרות של הילדים סגרו נכון לעכשיו עד ה17/2 , את החדר כושר והבריכה בבניין סגרו עד הודעה חדשה וההנחיה החדשה בעיר זה שאסור ללכת בלי מסיכות , האמת מפחיד מאוד! שינינו את הטיסה לארץ (כן עם הבגדי ים – אולי יתחמם קצת?‍♀️) ומקווים לשמוע בשורות טובות ושהכל יגמר בקרוב שנוכל לחזור לשגרה במהרה . בנימה אופטימית זו רק בריאות לכולנו! ושימרו על עצמכם ❤️

A post shared by ✨ Shay Zahavi ✨ (@shayzahavi) on

"נראה לי שברחנו בזמן. מצחיק להגיד ברחנו אבל זה מרגיש ככה. ממש לפני שיצאנו מהבית היה דיבור על וירוס שמסתובב ברחבי סין. זה הלחיץ, אבל לא חשבנו שזה יגיע לרמה כזאת" כתבה שי הבוקר בחשבון האינסטגרם שלה ושיתפה את אלפי עוקביה. שי המשיכה לספר על החוויה מנקודת המבט שלה: "בשדה לא הייתה בהלה גדולה בקרב הסינים, הרוב היו עם מסיכות אבל אפילו חום לא בדקו לנו, ואמרתי לעצמי שאם לא היה משהו רציני בשדה אז ככל הנראה שזה משהו שיחלוף בימים הקרובים. כולנו יודעים שזה לא חלף, ובכל יום שעבר קיבלנו הודעות מלחיצות יותר ויותר".

שי מספרת שהחיים בסין עצרו מלכת ולא הייתה ברירה כמובן אלא לחזור הביתה, לארץ הקודש: "את המסגרות של הילדים סגרו נכון לעכשיו את ה-17/2, את החדר כושר והבריכה סגרו עד להודעה חדשה וההנחיה החדשה בעיר זה שאסור ללכת בלי מסיכות, האמת מפחיד מאד! שינינו את הטיסה לארץ ( כן עם הבגדי ים, אולי יתחמם קצת?) ומקווים לשמוע בשורות טובות ושהכל ייגמר בקרוב שנוכל לחזור לשגרה במהרה". אמנם הנסיבות מצערות, אבל לפחות הרווחנו את משפחת זהבי שוב בארץ איתנו!!

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי