מה קנה רונאלדו לג'ורג'ינה לכבוד יום הולדתה ה-26?!

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס
כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP

הכוכב, שלרוב לא מפגין יותר מדי אהבה ברשתות החברתיות, פינק את אם ילדיו (ואולי אשתו?) בטבעת יהלום ענקית בשווי חצי מיליון יורו: "מזל טוב אהובתי, את אישה נהדרת, אני אוהב אותך כל כך". וגם: התמונה הקבוצתית

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו בדרך כלל לא מפגין דביקות או חיבה ברשתות החברתיות, לא מספק לייקים למרבית האנשים וגם לא לדוגמנית הספרדייה שלו. אך הפעם (שני) הייתה לו סיבה טובה לכך. הפורטוגלי שאוטוטו שובר שיא עולמי בדרך ל-200 מיליון עוקבים באינסטגרם, הפגין פרץ אהבה לכבוד ג'ורג'ינה רודריגס ביום הולדתו ה-26. היום המיוחד שלה בשנה הוא ללא ספק תירוץ מספיק טוב עבורו כדי לצאת מגדרו.

הכוכב פינק את 199 מיליון (!) העוקבים שלו בתמונה משפחתית בהרכב מלא שלו, של ג'ורג'י, רונאלדו ג'וניור, התאומים אווה ומתאו ואלנה מרטינה הקטנה. כולם חוגגים את יום ההולדת של אם המשפחה, ישובים סביב שולחן עליו מונח הר של פרחים ועוגת יום הולדת. בדיוק אז מצא לנכון CR7 לספר לעולם מה האישה שלו מהווה עבורו: "מזל טוב אהובתי. את אישה נהדרת ואמא מצויינת לילדים שלנו. אני אוהב אותך כל כך" כתב לזוגתו שענתה שהיא "לא יכולה לבקש יותר בחיים האלו".

ואיך הוא פינק את ג'ורג'ינה? אז ככה, קודם כל הגברת קיבלה טבעת יהלום ענקית. למעשה, מדובר בטבעת שמורכבת משלוש טבעות עשויות זהב לבן כאשר אחת מהן משובצת יהלומים ענקיים וההערכה על פי התקשורת הספרדית היא שהטבעת שווה כחצי מיליון יורו! חוץ מזה, בפוסט שהעלתה ג’ורג’ינה, היא מודה לכל המברכים בעיקר "תודה לבעלי שנתן לי את הטוב בחיים האלו –  את הילדים שלנו". כלומר הדוגמנית מתייחסת לכדורגלן כבעלה – האם מדובר בטבעת אירוסין? האם השניים התחתנו בחשאי כפי שכבר סיפרנו לכם שדיווחו בפורטוגל?

יכול להיות. מה שבטוח זה שהם לחלוטין מתנהלים כמו בעל ואישה ובסופו של דבר, ג'ורג'ינה קיבלה טבעת יהלום שבאגדות לא חולמים על כזאת! אם אתם שואלים אותנו, גולת הכותרת היא העובדה שרונאלדו סוף סוף הגיב לאשתו/ זוגתו/ ארוסתו על פוסט היום הולדת שלה באייקונים של לבבות אדומים. וזאת הפעם הראשונה שכוכבה של יובנטוס "יורד אל העם" ונותן לבת הזוג שלו בתגובה. הגיע הזמן באמת!


סלפי אוהב. ג'ורג'ינה וכריסטיאנו (צילום מסך: אינסטגרם)


רונאלדו סוף סוף הבין שצריך להגיב לבת הזוג שלו באינסטגרם (צילום מסך: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי