מלך האינסטגרם: השיא החדש של כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הכוכב הפורטוגלי שקורע רשתות ללא הפסקה באיטליה, קרע לאחרונה רשת נוספת כאשר הגיע ל-200 מיליון עוקבים באפליקציה המפורסמת, הרבה מעל מרבית הסלבס בעולם. כיצד הוא חגג את ציון הדרך המרשים?

(גודל טקסט)

200 מיליון עוקבים. זה המספר המטורף אליו הגיע כוכבה הפורטוגלי של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו. כבר בשנה שעברה הוכתר הפנומן "למלך האינסטגרם" העולמי כאשר עבר ברשימה שמות ענקיים כמו סלינה גומז, קים קרדשיאן, ביונסה, קנדל ג'נר וכמובן יריבו הענק לכר הדשא, ליאו מסי.

אחריו ברשימה, הזמרת הכי מפורסמת ואהובה על הפלאנטה נכון לינואר 2020, אריאנה גראנדה עם 173 מיליון עוקבים – כלומר אשף הכדורגל בפער גדול מאוד, עולה על כולם ושם את הספורט ואת מולדתו, פורטוגל בקדמת הבמה.

החשבון של השחקן הכי מפורסם בעולם מעניין 200 מיליון איש, אתם קולטים מה זה? או במונחים ארציים, אתם קולטים כמה פעמים תושבי מדינת ישראל נכנסים במספר ההזוי הזה? לרגל המאורע החגיגי, רונאלדו בחר שלא לשתף איזו תמונה מסורתית עם המספר 200, כפי שעושים בדרך כלל סלבס כשמגיעים למספרים מכובדים באינסטגרם.


יש 200 מיליון איש שעוקבים אחרייך כל יום. השיא החדש של רונאלדו (צילום: אינסטגרם)

מה שכן עשה הפורטוגלי, הוא שיתף וידאו שלו משחק "ג'נגה", עם כריסטיאנו ג'וניור, בנו בן ה-8 וחצי. מדובר במגדל קוביות לבני עץ מוארכות המשמשות לבניית המגדל כאשר במהלך המשחק השחקנים מסירים בהדרגה את לבני המשחק מהמגדל ומניחים אותן בחזרה בראשו תוך מאמץ לשמור על יציבות המבנה שנוצר.

ומה נראה לכם שרונאלדו הפסיד?! כמובן שלא! אמנם הכותרת שלו הייתה: "והמנצח הוא: כריסטיאנו ג'וניור! סי!!" אבל מי שצופה בוידאו עד הסוף, מבין שמי שהפסידה בתורה הייתה ג'ורג'ינה רודריגס, זוגתו של CR7 שגרמה להתמוטטות המגדל. כש"בעלה" כפי שהיא קוראת לו, שבר כל שיא באינסטגרם, גם הדוגמנית הספרדייה שברה שיא קטן משל עצמה.

רודריגס היפיפייה עברה בשנה האחרונה את מספר העוקבים של האקסית המיתולוגית של הכוכב שלה, אירינה שייק, עם 16 מיליון לעומת הפצצה הרוסייה שמחזיקה ב-13.2 מיליון עוקבים. בשביל ג'ורג'י, זה הכל. תסמכו עלינו. בשבוע בו היא חגגה 26 חורפים והחצי השני שלה חוגג 200 מיליון – ללא ספק מדובר באחד הזוגות הכי מפורסמים עלי אדמות נכון לימינו – האינסטגרם לא משקר. תגידו מזל טוב!


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי