בראיינט איתו לנצח: המחווה המרגשת של המעריץ הישראלי לאגדה

קובי בראיינט
קובי בראיינט | Ezra Acayan/Getty Images

פחות משבוע לאחר הטרגדיה הגדולה שפקדה את עולם הספורט, וגם בישראל לא נותרים אדישים. אופק ששון, מעריץ מושבע של ה"בלאק מאמבה" פנה לסטודיו ג'ון בוי שבת"א וקעקע את הכוכב הגדול על רגלו

(גודל טקסט)

המועקה בלב שחובבי הספורט וכל העולם כולו מרגיש מאז הטרגדיה שפקדה אותנו ביום ראשון האחרון, אז אגדת הכדורסל קובי בראיינט, נהרג בתאונת מסוק טרגית ב- L.A ביחד עם בתו ג'יאנה בת ה-13 ושבעה נוסעים נוספים, לא עוזבת אותנו לרגע. כך בדיוק הרגיש אופק ששון, חייל בצה"ל, המעריץ כל חייו את ה"בלאק מאמבה", היה שבור מהמוות הטרגי של בראיינט והחליט להנציח את האהבה שלו אליו לנצח.

ששון פנה לסטודיו "ג'ון בוי" הממוקם בדיזינגוף-ארלוזרוב בתל אביב, זאת על מנת לקעקע את האגדה לנצח על גופו והסיפור שלו נגע מידית בלבם של המקעקעים וצוות הסטודיו כולו. על היצירה המטורפת שאתם רואים, אחראית אישה מאד מוכשרת, וורה רובינצ'יק, שגם קעקעה את בראיינט על רגלו של המעריץ וגם הייתה זו הממונה על העיצוב והמשפט המרגש: "גיבורים באים והולכים, אגדות נשארות לנצח".

מערכת המדור שוחחה עם אירית גמבורג, מנהלת הסטודיו, שסיפרה לספורט1 על הסיפור המרגש מאחורי הקעקוע המקורי: "אופק ששון הוא מעריץ של קובי בראיינט, והוא שלח לנו הודעה יום אחרי האסון המצער שכולנו שמענו עליו ואמר שהוא מעריץ את שחקן ה- NBA מהילדות. הוא סיפר שהיה מחכה לילות שלמים רק בשביל לראות את המשחקים שלו. הסיפור נגע ללבנו והחלטנו לפנות לו מקום מידית ולהגשים לו את החלום".

עוד לא עבר שבוע מאז הטרגדיה הנוראית, אך ששון לנצח יזכור את השחקן האגדי עליו גדל. זה ממש לא הקשר היחידי של סטודיו John Boy לעולם הספורט. שמות כמו מאור בוזגלו, דני עמוס, ז'איר אמאדור, רוסלן ברסקי, דובב גבאי, פייר ג'קסון בזמן הקדנציה שלו במכבי ת"א בכדורסל ועוד, התקעקעו בסטודיו התל אביבי, שלאור הביקוש גם יתרחב בקרוב וייפתח סניף נוסף בצפון דיזינגוף בהשקעה של כמעט 2 מיליון שקלים. הקעקוע של בראיינט, כמו הקריירה שלו בליגה הטובה בעולם, הוא ללא ספק חד פעמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי