ערן זהבי שולח מסר לסינים

ערן זהבי
ערן זהבי | אריאל שלום

כוכב גוואנגז'ו ר.פ נמצא בימים אלה בישראל בעקבות התפשטות נגיף הקורונה ודחיית הליגה בסין, אוהדי מכבי ת"א כבר קוראים לו "לחזור הביתה לבלומפילד"

(גודל טקסט)

כוכב נבחרת ישראל ושחקנה של גוואנגז'ו ר.פ הסינית, ערן זהבי, אמנם נמצא בארץ עם המשפחה ובקרבת החברים הקרובים בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בסין, אך מדובר בתקופה לא פשוטה עבור הליגיונר הבכיר. זהבי היה אמור לפתוח עונה נוספת במועדון בו נמצא מאז קיץ 2016, אבל פתיחת הליגה הסינית נדחתה, נכון לכתיבת שורות אלה לא תיפתח לפני אפריל וכרגע עוד לא ידוע מה יעלה בגורל עתידו המקצועי של מספר 7. זהבי, שהגיע לישראל ישירות מחופשה משפחתית בתאילנד, שם שהה כאשר התפרץ הנגיף בסין, פרסם אמש (שבת) פוסט תמיכה במדינה ששינתה את חייו.

בתמונה נראה החלוץ עם מסיכת על פניו, כאשר על פי ההוראות שחילקו בסין מאז התפרצות הקורונה, אסור לצאת מהבית ללא מסיכה מסוג זה. "התמונה הזאת צולמה בקמפיין של מאניה ג'ינס לפני כחצי שנה בסין. מי האמין שחצי שנה אחרי היא תקבל כזו משמעות. זה הזמן לחזק את סין ולהתפלל שכל הדבר הזה ייגמר כמה שיותר מהר וכולם יחזרו לשגרה. תתפללו בשביל סין" כתב זהבי שזכה למאות תגובות, ביניהם המוני אוהדי מכבי תל אביב שקוראים לו "לחזור הביתה לבלומפילד".

עוד קודם לכן, בילה זהבי את השבת בקרב אשתו שי, ילדיו וחבריו הקרובים. לבילוי של טיול טרקטורונים הצטרף אליו לא אחר ממלך הזמר הים התיכוני, אייל גולן. השניים חברים קרובים, כאשר החיבור ביניהם טבעי לאור האהבה הגדולה של גולן, נשיא הכבוד של הפועל מרמורק, לכדורגל. בעוד שבועיים וחצי יתחתן זמר העשור עם בכירת לבו דניאל גרינברג, ואם עדיין יישארו בארץ הקודש כפי שזה נראה נכון לרגע זה, יוכלו שי וערן לפזז עם גולן על רחבת הריקודים.


גולן, זהבי וחברים סביב שולחן (אינסטגרם)


גם טיול טרקטורונים היה (אינסטגרם)

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי