פעם שלישית גלידה: נטע אלחמיסטר שוב יוצרת באז‎

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | גיל חיון

הדוגמנית ואושיית האינסטגרם נבחרה בפעם ה-3 ברציפות כפרזנטורית של "ERROCA" המשווקת את המותגים המובילים בעולם בתחום משקפי השמש והראיה. איך אמר המנכ"ל? "החיבור איתה יצר באז ענק". וגם: עוד מפגש עם בקס

(גודל טקסט)

זוכרים שסיפרנו לכם על הצילומים של נטע אלחמיסטר במילאנו כשפגשה את האגדה האנגלית, דיוויד בקהאם? אז כעת ובאופן רשמי, הדוגמנית, אשת העסקים ואושיית האינסטגרם נבחרה זו שנה שלישית כפרזנטורית של ERROCA המשווקת את המותגים המובילים בעולם בתחום משקפי השמש והראייה. ברור לנו מדוע מוצר המשקפיים לא יכול לוותר על שירותיה של אשתו של רמי גרשון ואפילו מנכ"ל הרשת לי אפיק, מצדיק את כל מה שאנחנו חושבים על הדוגמנית שהאהבה אליה, מתורגמת להרבה כסף.

"החיבור עם נטע בשנתיים האחרונות יצר באז סביב הרשת ומותגיה. נטע היא בחירה מדויקת שהוכיחה את עצמה. היא מקסימה, אופנתית, מעניינת ונגישה, והחיבור איתה מאפשר לחשוף את הקולקציות הבינלאומיות המובילות באופן הטוב ביותר", הסביר אפיק. במסגרת ההסכם, תככב אלחימסטר בקמפיינים השונים של אירוקה ותציג קולקציות של משקפי שמש וראיה של המותגים הבינלאומיים המובילים ביניהם : טום פורד, סלין, גוצ'י, פראדה, דולצ'ה גבאנה, רייבאן, רוברטו קוואלי ועוד.

צילומי קמפיין הקולקציה החדשה ל-2020 נערכו במילאנו כזכור לשם הגיעה נטע עם בכירי רשת אירוקה, במסגרת זו הוזמנה גם לאירוע הבינלאומי המתוקשר בעיר האיטלקית לרגל השקת מותג המשקפיים החדש שעיצב דיויד בקהאם ונושא את שמו – DBeyewear , שישווק החל מהחודש בלעדית ברשת אירוקה בישראל. ככה שצפו למפגש נוסף בין השניים, אולי הפעם גם רמי יצטרף?

רק נזכיר לכם אף פעם לא להפסיק לחלום. אושיית האינסטגרם המובילה בארץ (25) התפרסמה לראשונה בזכות חשבונה הפעיל ברשת החברתית אינסטגרם, המונה כ-1.6 מיליון עוקבים. לאחר שירותה הצבאי, הקימה יחד עם חברתה את מותג בגדי ים בננהוט (Bananhot) כאשר שוויה של החברה שבבעלותן מוערך בכ-2.5 מיליון שקלים. אלחמיסטר כיכבה על שערי מגזינים בארץ ובעולם, והצטלמה בתפקיד ראשי לקליפ החדש של הזמר הבינלאומי המוביל מאלומה.

ומה עוד קורה עם נטע שלנו בימים אלו? אשת הכדורגלן המפורסמת מתגעגעת מאוד לקיץ. כיאה לבעלת מותג בגדי ים, הפוסט האחרון של סנסציית האינסטגרם כלל תמונה יפייפיה בביקיני בים תחת הכותרת: "קיץ, איפה אתה?" גם המדור מצטרף לגעגוע ויציין בפניכם שעד שנחזור לבגדי הים ולצבע השזוף, החל מהשבוע הבא תוכלו לראות את נטע על מסך הטלוויזיה שלכם. בעוד שבוע בדיוק, ביום שני, ה-10 לפברואר, תעלה התוכנית "קומדי סטאר" ברשת 13 בכיכובה של הדוגמנית שתשמש כשופטת לצידם של חנן סביון וגיא עמיר וצביקה הדר.


מי לא יבחר בך? נטע אלחמיסטר (גיל חיון)


 חושבת על היעד הבא שבא לה לכבוש (גיל חיון)


רק בת 25 וכבר מזמן מרוויחה מיליונים (גיל חיון)


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Miss you

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי