לירן שטראובר: "מכבי תל אביב תהיה אלופה גם השנה"

לירן שטראובר, טל טלמון
לירן שטראובר, טל טלמון | מאיה באומן

שוער העבר וכוכב "גולסטאר" התייצב עם בת זוגו טל טלמון לראיון זוגי וחשף מי תהיה לדעתו האלופה גם העונה. ומה בנוגע לחתונה ולצפייה משותפת בכדורגל? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

אחד הזוגות היותר נוצצים ומסקרנים בשנה האחרונה הם ללא ספק שוער העבר וכוכב "גולסטאר" לירן שטראובר ובת זוגו, השחקנית טל טלמון שבעברה גם הייתה במערכת יחסים עם ג'ורדי קרויף. כעת, רגע אחרי שחזרו מחופשת הסקי הרומנטית במהלכה חגגו את יום הולדתה ה-37 של טלמון, תפסנו אותם לריאיון קצר ומפתיע.

אתמול (שלישי) התעוררו השניים מוקדם בבוקר לצילומי אופנה לקולקציית הפיג'מות המשפחתיות של דלתא בשת"פ עם אגודת SOS חיות, כי גם לכלבים מגיעה פיג'מה בחורף. טל ולירן, מתנדבים קבועים באגודה, הגיעו לצילומים משפחתיים עם חברו הטוב של האדם כדי לעודד אימוץ ותרומה להצלת כלבים וחתולים (אשר תיתרם על ידי דלתא על כל פיג'מה שתימכר מהקולקציה המיוחדת). ועצרנו אותם לענות על כמה שאלות שמאד עניינו אותנו בנוגע לזוג שהכיר אחרי ששטראובר יצא מבית "האח הגדול" בשנה שעברה.

טל, האם פעם חשבת שתתאהבי בכדורגלן?
"איכס, לא. לא יקרה. בחיים לא הייתי במשחק כדורגל".

תהיה חתונה או לא?! (צילום: מאיה באומן)

אתם צופים בכדורגל יחד?
"לא, כי אני ממש לא צופה".

מי אתם חושבים תיקח אליפות העונה?
לירן: "מכבי תל אביב"
טל : "מי משחק?"

אנחנו מכירים את סיפור ההיכרות שלכם -מתי חתונה?
לירן: 32/1 (צוחק). אבל טל צוחקת על זה שכבר ברור מה יהיה שיר החופה – "Oops!… I Did It Again" של בריטני. אנחנו אוהבים אחד את השנייה וזה מה שחשוב".

איך זה לעבוד ביחד?
לירן: "היא לוקחת אותי לאודישנים, שיעורי משחק שהיא המורה… אם היה תלוי בה, אני הייתי איתה 24/7. אפילו לרופא שיניים באתי איתה.
טל: "אני לא יכולה לזוז בלי לירן".


לא צופים בכדורגל יחד. לירן שטראובר וטל טלמון (צילום: מאיה באומן)


חולים על כלבים (צילום: מאיה באומן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי