צפו: המתנה המוגזמת שרונאלדו קיבל מבת הזוג

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס
כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP

הכוכב החל את הערב המרגש יחד עם ג'ורג'ינה וכריסטיאנו ג'וניור בארוחה במסעדה יוקרתית בטורינו, בהמשך זכה להקדשה מיוחדת מזמרת מפורסמת אחריה עוקבים מאות אלפים, והרגע הגדול היה קבלת ג'יפ ב-180 אלף יורו

(גודל טקסט)

180 אלף יורו. זה הסכום שג'ורג'ינה רודריגס שילמה על המתנה של בן הזוג שלה כריסטיאנו רונאדלו שחגג אמש (רביעי) את יום הולדתו ה-35. הדוגמנית הספרדייה שצמודה לפורטוגלי כבר מ-2016 הספיקה להביא איתו ילדה לעולם ולשמש כאם למופת של שלושת ילדיו הנוספים. כעת החליטה שלכבוד גילו המיוחד צריך גם מתנה ואירוע מיוחד מתמיד. ג'ורג'י אירגנה לאהוב שלה ערב רומנטי שכלל אותה ואת כריסטיאנו ג'וניור בן השמונה וחצי. השלושה התחילו את הערב במסעדת קאסה פיורה שבטורינו בארוחת ערב מהסרטים.

הפתעה הראשונה הייתה הזמרת "שרה" אמנית שמתמחה בקאברים יפים אחריה עוקבים מאות אלפים באינסטגרם והיא מעלה את שלל ביצועיה ליוטיוב. ג'ורג'ינה, מסתבר, נתקלה בה ברשת החברתית והתאהבה בקולה והזמינה אותה לשיר לחצי השני שלה ביום הולדתו! הזמרת בעצמה לא האמינה שמהסרטונים שהיא משתפת ברשת מביתה שבהולנד היא תגיע לשיר מול שחקן הכדורגל הכי גדול בעולם. אחרי ההופעה והארוחה, "ילד היומולדת", זוגתו ובנו יצאו מהמסעדה אל עבר הדובדבן שבקצפת של הערב החגיגי.

כל חבריו הקרובים של הפורטוגלי חיכו לו בחוץ עם קונפטי ושירים כאשר מאחוריהם ניצבה מתנה יום ההולדת של CR7 עליו חתומה כמובן הדוגמנית הפרטית שלו. ג'יפ שחור חדש עטוף בסרט אדום בשווי 180 אלף יורו המתין לרונאלדו שהיה המום מהמחווה המפתיעה של זוגתו שיודעת כמה האהוב שלה חובב מכוניות והוסיפה לו עוד אחת לעשרות הרכבים שכבר יש לו. הכוכב מייד הגיב בחיבוק ונשיקה.

ג'ורג'ינה ניצלה את הרשת החברתית ופירסמה את הסרטון שמראה כיצד הפורטוגלי הופתע וכתבה: "מזל טוב לגבר של חיי! מה אתה רוצה להעביר את האהבה שלנו במתנה שלך? לעוד 1,000 שנים לצידך. אנחנו אוהבים אותך, אבא." הפורטוגלי עצמו לא נשאר אדיש, פרסם תמונה מהחגיגה וכתב: "תודה אהובתי על ההפתעה המדהימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי