הכישרון הנדיר של בת הזוג של דני אבדיה

נעמה כרמל
נעמה כרמל | אלבום פרטי

לכבוד חגיגות יום הולדתו ה-19 בחודש שעבר, החצי השני של כדורסלן מכבי ת"א, נעמה כרמל, הראתה את מתנת יום ההולדת המיוחדת - ציור שלו שהכינה בכבודה ובעצמה. גם אלפי העוקבים התלהבו

(גודל טקסט)

סוף השבוע האחרון סיפק לאוהדי מכבי תל אביב בכדורסל רגעים של אושר לאחר הניצחון הדרמטי של הצהובים-כחולים 77:78 על פנרבחצ'ה במסגרת המחזור ה-24 של היורוליג. אחד השחקנים שזכה להכי הרבה מחמאות בתום הניצחון הוא השחקן המוכשר והצעיר, דני אבדיה, שסיפק הופעה פשוט אדירה עם שיא קריירה ביורוליג – 13 נקודות, ודאנק חד פעמי על ג'יג'י דאטומה שהטריף את התקשורת באירופה: "ייתכן והיהלום הצעיר של מכבי אחראי לדאנק השנה". בעוד אנחנו וכל חובבי הכדורסל מתמוגגים מהיכולת של אבדיה, צריך להזכיר שהוא לא הכישרון היחיד אצלו בבית.

בת הזוג שלו, נעמה כרמל, לא רק מפרגנת ליכולת של הכדורסלן שלה על הפרקט, היא חזקה גם ברשתות החברתיות. בחודש שעבר חגג אבדיה את יום הולדתו ה-19, ולרגל המאורע בחר לשתף ציור שלו אותו ציירה לא אחרת מבת הזוג המוכשרת. המדור נדהם מכישרון היצירה שלה וכך גם אלפי עוקביו של השחקן המתנשא לגובה של 02.05 מטרים. לא מעט פירגנו לנעמה על הביצוע.  "החיים יפים כשאתה בן 8" הגיבה החיילת לבן הזוג שלה. בשבוע הבא תחגוג נעמה 20 חורפים, מה שמסביר את ה"עקיצה" שלה בתגובה ליום הולדתו ה-19 של אבדיה, הצעיר ממנה בשנה.

בזמן שהיא משרתת בצה"ל והוא מציג יכולת שיא וממשיך לטפס במעלה תחזיות הדראפט, נזכיר כי השניים נמצאים על הקו בין בית זרע, הקיבוץ בו גדל אבדיה, הנמצא ממש לא רחוק מהעיר טבריה, ובין הוד השרון, משם מגיעה החיילת שלו. האהבה הצעירה שלהם ניכרת ברשתות החברתיות שם מרבים לפרגן אחד לשנייה ולחלוק תגובות כמו "אני מאוהב" כפי שכותב המכביסט הצעיר כמעט על כל תמונה של היפה שלו. במדור בטוחים שאבדיה עם נעמה שלו לצידו, יגיעו מאד בקרוב לביקור של מספר שנים בארה"ב שם יתפוצץ הישראלי וסביר להניח גם ישבור שיאים נוספים ב- NBA.


איזה כישרון. הציור של דני אבדיה (צילום מסך: אינסטגרם)

האוהבים הצעירים (צילום מסך: אינסטגרם)

האהבה פורחת (צילום מסך: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי