חברה של קלטינס רותחת בביקיני בשיא הקור

שרון אייזנברג
שרון אייזנברג | זוהר גור אריה

בחוץ אולי קר מתמיד, אבל שרון אייזנברג גנבה את ההצגה בקמפיין חדש לבגדי ים והזכירה לנו שאוטוטו זה נגמר ושבקיץ הולך להיות מאוד חם

(גודל טקסט)

לתשומת ליבו של הקורא דוד קלטינס, חברה שלך, שרון אייזנברג, גורמת למדור להחסיר פעימה בכל פעם מחדש. רגע לפני שהקשר וקבוצתו הפועל באר שבע יפגשו הערב את סקציה נס ציונה (20:00, ישיר בספורט1), שרון שלו שוב עושה חיל וקוטפות קמפיין חדש. מדובר בקמפיין נוסף לבגדי ים, וגם כשבחוץ הטמפרטורות נמוכות מתמיד וקר, שרון מזכירה לכולנו שאוטוטו החורף הזה מאחורינו ויש צורך להתחיל להצטייד לימים החמים של השנה.

היפייפיה הבלונדינית הצטלמה בסוף השבוע האחרון לבגדי הים של Pinkshop ונראתה מיליון דולר בביקיני. מדובר במותג המשווק בגדי ים ברזילאים בשלושה סניפים שונים ברחבי הארץ עם קולקציה חדשה לקיץ 2020, שיצאה ממש עכשיו לאוויר עם בדים וצבעים מיוחדים ביותר ששווים הצצה.

חוץ מזה, הקצינה המשוחררת לא מבזבזת זמן והחלה מכינה לעיצוב בשנקר ובשנה הבאה תלמד באוניברסיטת תל אביב או בטכניון. אם מדי פעם יוצא לכם להיתקל בה במדים בסטורי, אז כן, היא גם דואגת לעשות מילואים כל חודש! נזכיר כי שרון נולדה בבאר שבע, היא ודוד שלה עזבו לראשונה את הבתים של ההורים ועברו לגור יחד ונחשבים לאחד הזוגות האהובים של הקבוצה מהנגב. בחודש הבא תחגוג אשת הכדורגלן 23 ואנחנו כבר מחכים לראות מה יכין לה הבועט לכבוד המאורע החגיגי. 


עושה חשק לקיץ (צילום: זוהר גור אריה)

שרון אייזנברג רותחת בקור של פברואר (צילום: זוהר גור אריה)

כוכבת ועדיין לא בת 23 (צילום: זוהר גור אריה)

קלטינס זכה במפעל הפיס (צילום: זוהר גור אריה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי