רגע לפני ההדחה, שייע פייגנבוים הודה: "לא הייתי רוצה שרונן ייכנס לבית"

שייע פיינגנבוים, לירן שטראובר
שייע פיינגנבוים, לירן שטראובר | שוקה כהן

במהלך צילומי השקה של הבירה החדשה קרלסברג 0.0 (ללא אלכוהול), תפסנו את אביו של רונן מדבר על ההרפתקה ב"אח הגדול": "הגיע הזמן שיתהפכו היוצרות. לא הכרתי אותו ככה. גאה בדרך שלו, הוא ישר פלס"

(גודל טקסט)

סוף השבוע האחרון הציג בפנינו מפגש פסגה של כדורגלני העבר יעקב בוזגלו, אסי בוזגלו, שייע פייגנבוים, רז זהבי, גילי לנדאו ולירן שטראובר שנפגשו כולם על סט צילומים אחד, עם הרבה שיחות נפש על העבר ועל מצב הכדורגל של היום. השישה נבחרו להוביל את מהלך ההשקה של הבירה החדשה קרלסברג 0.0 (בירה ללא אלכוהול) במסגרתו הצטלמו לסרטון הומוריסטי בו התוודו על מקרים מעברם על המגרש.

על הדרך, תפסנו את הפרשן שלנו, שחקן ומאמן העבר שייע פייגנבוים, שהיום גם מזוהה הרבה כאביו של רונן פייגנבוים, המודח האחרון של "האח הגדול". הראיון עם שייע נערך ביום חמישי האחרון, עוד לפני שרונן הודח מהבית הכי מפורסם במדינה אחרי 40 ימים בהם היה ללא ספק אחד הדיירים הדומיננטיים של הבית.

איך זה מרגיש עכשיו כשרונן הוא הכוכב של המשפחה? "הגיע הזמן שיתהפכו היוצרות. כל הזמן רונן רואה אותי, כמאמן, כשחקן, בשידורי רדיו, וכפרשן, ואני פחות רגיל לראות אותו. לא הכרתי אותו ככה ופתאום ב"אח הגדול" אני רואה דברים ואומר וואו. הוא אופה  להם את החלות, מכין להם אוכל, ההתנהגות שלו, הוא הולך בקו אחד וכל דבר זה אמת אצלו ובתור אבא אני גאה בו. הוא לא מזגזג ימינה או שמאלה –  הוא הולך ישר פלס".

אתה שמח שהוא בחר להיכנס לבית? "אני לא שמח. אני לא הייתי רוצה בכללי. 24 שעות להיחשף וכל היציאות של מתמודדים אחרים שנכנסים בו… אם הוא היה משתולל היו שם תקלים גדולים והוא מוותר והולך בדרך שלו וכל הכבוד לו על זה".

כמה קשה לך להיות רחוק ממנו ושאתה לא יכול לדבר איתו כשהוא שם? "נגעת בנקודה… אני יושב בבית הרבה פעמים ורואה דברים שמדברים עליו והוא בחדר אחר, ואני רואה איך מרכלים עליו ואני נקרע לגזרים. אני אומר בלב, אם רק הייתי יכול לטפטף לו לאוזן ולהגיד לו איזו קטנה ולספר לו. אני רואה את רונן אחר כך והוא עולה על הדברים כאילו הוא שמע, כאילו מישהי הקשיב לו. הוא יודע בדיוק מי מנסה להפיל אותו והוא יודע מי החברים שלו בדיוק כמו מי שאנחנו רואים מבחוץ – מי יעמיד אותו להדחה ומי לא. אנחנו בהלם איך הוא פוגע כל פעם ואנחנו מעודדים אותו, כמו אז שהעלינו את המסוק. יש לו גם חבר'ה שהוא משחק איתם שמגיעים לעודד אותו עם מגפון. כולם מנסים לתת לו הרגשה טובה רק בגלל שאנחנו רואים מה שעושים לו, את הלחץ ואת המוות".

האם אתה חושב שהוא יינצח?  "אחת הסיבות שכולם מדברים עליי לטוב ולרע, זה כי הוא חזק מאד והוא כל פעם יוצא מזה ואני מצדיע לו. אני מרגיש שהוא אחד המועמדים החזקים והם יודעים את זה ומנסים להכשיל אותו. אי אפשר להגיד 'הוא הזוכה' אבל הוא אחד החזקים זה בטוח".


לחיים! אסי בוזגלו ורז זהבי שותים בירה ללא אלכוהול (שוקה כהן)





יעקב ואסי בוזגלו מתכוננים לעונה הרביעית של "הבוזגלוס" (שוקה כהן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי