ארוסתו של אולסק בראיון: "הייתי שמחה שיגיע לאחת הגדולות"

ניקו אולסק, טלי שמעון
ניקו אולסק, טלי שמעון | אלבום פרטי

לאחר שתפס מקום בהרכב, גם חיי האהבה של קשר מכבי נתניה פורחים. לירון שרון שוחחה עם אשתו לעתיד טלי שמעון, שחשפה: "עברתי לישראל והכרתי את בעלי לעתיד שהיה גר רחוב לידי בפלורידה". והיכן יהיו בעונה הבאה?

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה רשמה אמש (שבת) מהפך חשוב על הפועל רעננה כאשר ניצחה את היריבה מהשרון 1:2 ברגע האחרון, מפנדל אותו כבש טים הויבך שקירב את הקבוצה מעיר היהלומים צעד נוסף אל עבר הפלייאוף העליון, ומי שהצטיין בקישור הוא "הגרזן" של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, ניקו אולסק, שהתארס לבת הזוג שלו לפני שבועיים. אחרי שחזר לרוטציה ותפס במהרה מקום של קבע בהרכב, כעת גם חיי האהבה של הארגנטינאי-אמריקאי פורחים. אנחנו תפסנו את טלי שמעון, ארוסתו הטרייה, לשיחה לאור המאורע המרגש.

שמעון בת ה-26 היא אמריקאית שנולדה בפלורידה. אבא שלה ישראלי והיא דוברת עברית ואנגלית, אבל אם תשאלו אותה, אנגלית זאת השפה המועדפת. טלי של ניקו עובדת בשיווק של ארגון "תגלית" ומאד נהנית ממה שהיא עושה כבר שלוש שנים בארץ הקודש. מה שאותנו עניין בעיקר, זה איך החל סיפור ההיכרות בין שני האמריקאים.

"כשהתחלתי לצאת עם ניקו, הוא שיחק בנתניה והם היו בליגה הלאומית. רציתי להתחתן איתו מהרגע שהכרנו. סיפור ההיכרות שלנו? לא תאמיני איזה מוזר העולם. אני מפלורידה ויש לי ידיד שעבר לישראל והוא היה השותף של ניקו בדירה בת"א. עברתי לארץ ממיאמי לפני ארבע שנים, עשיתי עלייה אחרי שהתלהבתי מישראל כשהגעתי לכאן בתגלית. האנשים בישראל זה מה שעושה הכל. כולם רוצים להיות משפחה של כולם. ואז שמעתי על ניקו דרך החבר, נפגשנו בים איזה יום, התיידדנו ונהיינו חברים טובים במשך חמישה חודשים. לא רציתי להרוס את החברות כי היא הייתה ממש טובה ואני גרה בארץ זרה".

איך הפכתם לזוג?
"כי הוא כזה מקסים. לאט לאט הקשר התחיל להיות רומנטי, ואז באופן טבעי זה פשוט קרה. הוא התחיל להזמין אותי לעשות איתו דברים. הוא היה אומר לי, למשל, 'יש לי משחק בשלישי, רוצה לבוא?'. אז יום אחד הוא אמר לי 'אני ממש מחבב אותך' ובאופן טבעי נהיינו זוג. הקטע הגדול הוא שניקו ואני נפגשנו בישראל ואז גיליתי מאיפה הוא – מפלורידה! הוא גר רחוב אחד לידי, חמש דקות נסיעה ולא ידעתי על קיומו. עברתי לישראל והכרתי את בעלי העתידי שגר רחוב לידי בפלורידה".


רחוב אחד משני בארה"ב, אבל הכירו בישראל (אלבום פרטי)

ללא ספק, סיפור שלא שומעים כל יום. למי שלא יודע, אולסק נולד בארגנטינה ועבר למיאמי בגיל 12, משם המשיך לטנסי כדי לשחק כדורגל בקולג' ולפני שש שנים הגיע לישראל. כאמור, לפני שלוש שנים חלפו מאז פגישתו עם טלי ומאז השאר היסטוריה. הבועט הנתנייתי אינו דובר עברית, למרות שהוא כבר שנים חי בארץ, מתגורר בתל אביב ומשחק בנתניה, והחצי השני שלו מפצירה בו שללא ספק הגיע הזמן ללמוד.

מה אנחנו לא יודעים על ניקו?
"הוא הטיפוס הכי רומנטי עלי אדמות. הוא אוהב להפתיע, הוא כן ומלא באהבה. הוא כל כמה חודשים ומפתיע אותי. למשל, לפני שנתיים גרנו ברמת אביב וראיתי שכולם נוסעים על אופניים. ביום האהבה הוא נכנס למשרד שלי עם אופניים עטופים בסרט מתנה וזה היה פשוט אדיר. הוא כל הזמן עושה דברים כאלו. בכנות, מהרגע שהכרנו חשבתי זה יהיה החבר הכי טוב שלי בארץ כי הוא כזה מקסים ומצחיק. אנחנו ממש דומים באישיות שלנו. הוא יהיה בעל ואבא מושלם. כולם מכירים את ניקו שחקן הכדורגל, אבל ברמה האישית, הוא שטותניק ומצחיק ופשוט כיף להיות בחברתו".

איך הוא הציע לך להתחתן?
"לא ידעתי על החופשה הזאת בכלל. ניקו התקשר לבוס שלי וביקש ממנו חופש מבלי שאני ידעתי. אז, הוא פשוט הודיע לי שאנחנו הולכים לחגוג את השלוש שנים שלנו יחד. הוא אמר לי 'תארזי בגד ים ושמלה יפה' ונסענו לבראשית. ביטלתי את התור לציפורניים שהיה לי יום לפני מרוב שלא חשדתי שהוא הולך להציע לי. עשינו מסאז' ורגע לפני ארוחת הערב עם החיים שלי (כך היא קוראת לו בעברית, ל.ש) אנחנו יושבים לשתות יין במרפסת שצופה על המכתש וניקו אומר לי 'יש עוד הפתעה קטנה'. הוא קנה לי יין מיוחד שאני ממש אוהבת ועליו היה כתוב 'התינשאי לי?'. ניקו פתח את הקופסה והיא הייתה ריקה. הייתי בטוחה שהוא מתבדח כמו תמיד, אבל הטבעת נפלה לו והייתה תלויה על המכתש! היא כמעט נפלה מצוק!".


מזל גדול עם טבעת האירוסין. הזוג אולסק (אלבום פרטי)

אז איפה תהיה החתונה, בישראל או במיאמי?
"עוד לא יודעים. ניקח את הזמן, ניסע לאמריקה בפגרה. עוד לא סגורים על איפה תהיה החתונה – אולי בפלורידה אולי בישראל, אולי גם וגם".

איך זה להיות אשת כדורגלן?
"זה חלום. בכנות, אני יודעת שזאת עבודה קשה, אבל אני אומרת לניקו שהוא בר מזל. הוא לעולם לא מתלונן, הוא אף פעם לא אומר משהו רע כי הוא יודע שהוא עובד ועושה את הדבר שהוא הכי נהנה ממנו בעולם. תמיד יש אתגר חדש ולהיות בת זוג של בנאדם שמאושר ממה שהוא עושה זה מדהים. הוא מדבר איתי על דברים ואני אוהבת לשבת ביציע ולעודד אותו. הייתי הולכת ממש לכל משחק, אבל השנה יש לי המון עבודה אז לא הייתי כבר חודשיים במשחק. אני ממש אוהבת להיות בת זוג של כדורגלן. מאחורי כל שחקן טוב יש אישה שתומכת בו ואוהבת אותו. זאת מערכת תמיכה".


במכבי נתניה גם בעונה הבאה? "קשה לעזוב משפחה" (אלבום פרטי)

איך הוא מרגיש במכבי נתניה אחרי חצי עונה לא קלה?
"הבחור הזה לא מתלונן על כלום, ממש ההיפך ממני. רק אם משהו ממש יטריד אותו. אני אמרתי לו שכל מה שאני מכירה זה בעצם את נתניה והוא ממש התפתח שם. זאת המשפחה שלו הוא משחק איתם כבר ארבע שנים. בשנה הבאה יהיה קשה, כי אנחנו לא יודעים מה יהיה כשהחוזה שלו ייגמר (בסוף השנה הבאה, ל.ש). הייתה לו שנה מעניינת ולא הכי קלה, אבל בסופו של יום המאמנים שלו והשחקנים האלה זה כל מה שהוא מכיר בליגת העל והם המשפחה שלו. אני תמיד אומרת לו שאני אוהבת את נתניה בזכות מה שהם תרמו לו והוא להם".

גם בקיץ הקרוב יש אפשרות שתעזבו?
"זה קשה לעזוב משפחה ולא משנה מה. כספורטאי אתה תמיד רוצה לגדול ולהתפתח, ולמרות שנתניה מדהימה, הייתי שמחה בשבילו שיגיע לאחת הקבוצות הגדולות. מהצד שלי, אני רואה איך הוא עובד קשה והייתי רוצה שהעבודה הקשה תשתלם לו, שירגיש שהוא מוכיח את עצמו. אני יודעת שבספורט לא בוחנים אישיות, זה עולם יחסית חדש עבורי, אבל ניקו יהיה נכס עבור כל קבוצה. צנוע כל כך, עובד קשה ומביא אנרגיות טובות. אני איתו בכל מקום שייבחר ללכת וחוץ מהכדורגל הכי חשוב זה שהוא מביא את הלב שלו איתו לכל מקום. מה שיפה בו זה שגם אם הוא לא משחק ומנצחים, הוא שמח וקופץ וחוגג ורוקד. אפילו אם הוא לא הוא שיחק הוא שמח מהלב שלו, כי הקבוצה ניצחה. זה ניקו. כשהמשפחה שלו מנצחת הוא שמח".


מקווים שתהיה חתונה גם בישראל וגם במיאמי! (אלבום פרטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי