שום זכר ללידה: קורל סימנוביץ' שווה מתמיד

קורל סימנוביץ'
קורל סימנוביץ' | אינסטגרם

שלושה חדשים בסך הכל מאז שהפכה לאמא גאה והדוגמנית הציגה גזרה חטובה מתמיד בחזיית ספורט ומכנסים קצרים בקולקציה החדשה של בגדי הספורט אותם היא מפרסמת. העוקבים? בהלם והנשים שילדו - מקנאות

(גודל טקסט)

בסך הכל שלושה חודשים עברו מאז הדוגמנית הבינלאומית, קורל סימנוביץ', אשתו של סרג'י רוברטו, ילדה את בתם הבכורה, קאיה. בעולם רגיל, הבטן עדיין רופסת, הגוף רק מתחיל לחזור לעצמו לאחר הלידה, ומנסים להתרגל ללילות לבנים. אבל לא במקרה של הדוגמנית הישראלית ומעצבת האופנה בת ה-28. אשת הכדורגלן שיתפה אמש (ראשון) תמונות חדשות שלה באינסטגרם כשהיא לבושה בחזיית ספורט ומכנסיים קצרים ומציגה לעולם גזרה ללא כל זכר לעובדה שהיא בכל זאת אמא טרייה אחרי לידה.

קורל חזרה לממדיה הטבעיים ונראית מדהים בקולקציה החדשה של Alo yoga קולקציית בגדי הספורט אותה מפרסמת הישראלית, כמוה גם ג'ורג'ינה רודריגס, זוגתו של כריסטיאנו רונאלדו. "בטוחה שאת אמא?", "איך יכול להיות שאת נראית ככה דקה וחצי אחרי לידה?", אלו רק חלק מהתגובות שכתבו לה עוקביה, הנמנים על 781 נכון לרגע זה ממש. עוד שיתפה גברת סימנוביץ'-רוברטו את העוקבים הנאמנים שלה באהבתה לצבע ורוד, אותו היא לובשת בתמונות שצולמו בספרד.

אז אמנם קורל עדיין לא חזרה לפעילות מלאה מאז הפכה לאמא, אבל ברשתות החברתיות היא מפציצה עד לפרוייקט הגדול שהסוכן שלה, שי אביטל, מבשל לה בוודאות בקרוב. את סוף השבוע האחרון הקדישה קורל לחגיגות יום הולדתו ה-28 של הקשר החצי השני שלה, שהתקיימו בברצלונה לאחר חופשה קצרה בארץ הקודש. לכבוד המאורע המרגש, הדוגמנית הקדישה פוסט לבעלה המתוק וכתבה: "יום הולדת שמח לאהבת חיי, לחבר הכי טוב שלי. אני מאחלת לך את כל מה שאני מאחלת לעצמי. תמשיך להיות הבעל הכי טוב שיכולתי לבקש לעצמי והאבא הכי מדהים לתינוקת קאיה ולבאלו (הכלב) הקטן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי