מכבי חיפה בירכה את חוגג, האוהדים פחות התחברו

משה חוגג
משה חוגג. אופטימי לגבי העסקה | מאור אלקסלסי

שעות ספורות לפני המשחק בטדי, הירוקים בירכו את בעלי בית"ר ירושלים על לידת בנו השלישי: "שתזכו לגדל אותו באושר". לירון שרון עם הפרטים המלאים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

תגידו הרבה מזל טוב לבעלים של בית"ר ירושלים, משה חוגג, שזכה לבשורה מאד משמחת הבוקר (שני): אשתו, ענבל, ילדה את בנם השלישי בשעה טובה בבית החולים איכילוב שבתל אביב. "ברוך הבא לעולם בן שלי. תודה בורא עולם", כתב חוגג בן ה-38 בחשבון האינסטגרם שלו וזכה לשלל ברכות ממאות אוהדים, ולא רק של קבוצתו אלא מכל קבוצות הליגה.

גם מכבי חיפה, היריבה של בית"ר ירושלים הערב (20:15), שמה בצד את הטירוף לקראת המשחק והקדישה פוסט בחשבון האינסטגרם לאיש שעומד בראש הקבוצה מהבירה, בו נכתב: "מזל טוב למשה חוגג ורעייתו. שתזכו לגדל אותו באושר". האוהדים הירוקים אמנם קצת פחות אהבו את הרעיון ודאגו להבהיר זאת בתגובות, אבל ללא ספק מדובר במחווה יפה של הקבוצה מהכרמל שמפגינה ספורטיביות ואנושיות בראש ובראשונה.

כאמור, חוגג הפך לאבא לשלושה ילדים, כשבנו נולד הבוקר ולו כבר שני אחים גדולים: רוי ולריין. בהמשך הערב תארח כאמור בית"ר את חיפה למפגש פסגה במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל, כאשר הבעלים בוודאי ירצה לזכור את היום בו בנו נולד כיום של ניצחון בצהוב-שחור. המדור מאחל בשעה טובה והרבה מזל טוב למשה ולענבל חוגג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי