שוקינג: נטע אלחמיסטר שיחקה בעבר כדורגל!

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | דורי אהרון

במסגרת קמפיין משותף ל- twentyfourseven אותו צילמו בליסבון, גילתה האחות הקטנה ספיר את הקשר שלה לעולם הכדורגל עוד הרבה לפני עידן רמי גרשון. וגם: אירוע ההשקעה של "קומדי סטאר" עם גיא עמר וחנן סביון

(גודל טקסט)

לא תאמינו איזה פרט גילינו על האישה שהיא גם דוגמנית מצליחה, גם אשת עסקים ממולחת, גם שופטת וגם אשת כדורגלן, נטע אלחמיסטר (25). אשתו של רמי גרשון מעסיקה אותנו באופן בלתי פוסק בזכות העשייה המתמדת שלה והכותרות האינסופיות שהיא מייצרת, אבל הפעם היא הצליחה להפתיע אותנו ממש. בראיון ששודר בתוכנית "גיא פינס" של קשת, אחותה של נטע, ספיר אלחמיסטר (20) חשפה פרט על חייה של נטע שלא היה לנו מושג לגביו.

השתיים התראיינו במסגרת הקמפיין המשותף ל- twentyfourseven, אותו צילמו בליסבון, פורטוגל בשבוע שעבר, כאשר האחות הקטנה התבקשה לספר פרט שאנחנו לא יודעים על אחותה המטאורית. מסתבר שאשת הכדורגלן הכי מצליחה בליגה, ממש לא הייתה קשורה לעולם הדוגמנות בשנות ילדותה בנוף של ראשון לציון. "מה שאתם לא יודעים, זה שגם נטע הייתה משחקת בעבר כדורגל. שוערת מספר אחת!", סיפרה ספיר למצלמה. "לא הייתי שוערת, אבל ממש האמינו בי וחשבו שאהיה כדורגלנית ובסוף לא. במקום זה –  הבאתי בעל כדורגלן" אמרה נטע וגרמה לכל אוהדי הכדורגל לתדהמה.

ואפרופו הבעל, אתמול (שני) הפסידה קבוצתו מכבי חיפה  2:0 בטדי לבית"ר ירושלים, מה שמנע ממנו להגיע עם היפה שלו לאירוע ההשקה של "קומדי סטאר" התוכנית של רשת בה נטע משמשת כשופטת. אלחמיסטר גנבה את ההצגה בין כל אלו שהגיעו לצפות בפרק הראשון ולהתחכך אחד בשנייה במסעדת "יאסו" התל אביבית. הקולגות של אשת הכדורגלן המצליחה, גיא עמיר וחנן סביון, הצטלמו עם נטע ונשותיהן, כאשר עמיר שיתף את הפוסט בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "רמי אתה חסר". השחקן הירוק לא היסס להגיב "מחכה לפגוש אתכם, יאללה תבואו אלינו כבר". המדור מעוניין גם הוא להגיע למפגש.



נטע עם מנחה התוכנית צביקה הדר (צילום מסך: אינסטגרם)









מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי