מוכנים לזה? התאריך הרשמי של הבוזגלוס 4 נחשף

מירן בוזגלו, מאור בוזגלו
מירן בוזגלו, מאור בוזגלו | פרטי

רשמו ביומנים: ה-16 במרץ, רגע אחרי פורים, סדרת הדוקו-ריאליטי חוזרת ובגדול. מה בתפריט? המעבר של מאור מבית"ר להפועל ת"א, הנסיעה לסוצ'י שברוסיה ועוד שלל רגעים מרגשים. מירן: "העונה הכי מרגשת ועוצמתית"

(גודל טקסט)

התגעגעתם? אז הנה הם חוזרים. בזמן שמאור בוזגלו, כוכב הכדורגל הכי גדול של הפועל תל אביב שם מאחוריו את ההיעדרות בשל מחלקת הנשיקה וחזר לכר הדשא לקראת הפלייאוף שמתקרב, סדרת הדוקו ריאליטי הענקית של משפחתו "הבוזגלוס" חוזרת בענק. בחודש הבא, בתאריך ה-16 למרץ יחזרו למסך הטלוויזיה שלנו מאור ומירן, יעקב וחני, אסי ועדי, אלמוג ונטליה ואוהד ופאני גרושתו. ב- YES מודעים היטב לעובדה שהמשפחה המלכותית של הכדורגל הישראלי אחראית לרייטינג מטורף ועל כן עוד לפני יציאתה של העונה הרביעית, כבר מדברים על עונה חמישית בדרך.

רגע אחרי חג הפורים יחזרו הבוזגלוס בעונה שתיעדה את המעבר של מאור מבית"ר ירושלים להפועל ת"א, הנסיעה המשפחתית לסוצ'י שברוסיה ועוד שלל רגעים ששווה לחכות בשבילם רק עוד קצת. לקראת העונה שבדרך, שאלנו את הוונדר-וומן של ליגת העל, מירן בוזגלו, על התחושות. "העונה הרביעית הולכת להיות ללא ספק הכי יפה שהייתה עד היום עם הכי הרבה סיפורים מעניינים, מרגשים ועוצמתיים. יש לא מעט אכזבות לצד רגעים אותנטיים מהחיים האמיתיים שלנו וגם הרבה צחוק וכיף, ואני חושבת שכל אחד יכול להתחבר לזה"", סיפרה.

אתם כבר שועלים וותיקים בכל הנוגע לתוכנית, זה מרגש גם בפעם הרביעית? "בכל פעם מחדש אנחנו מתרגשים ומצפים לראות מה יצא. אני תוהה עם עצמי איך אצא בעונה הקרובה, בגלל שמצלמים כל הזמן, את כבר לא זוכרת מה היה לפני חודש או חודשיים. מה שבטוח, שיש הרבה למה לצפות". מירן השאירה אותנו עם צפייה מטורפת לקראת המשפחה שהולכת בעקבותיה של משפחת קרדשיאן שהפכה למגה סטארית וצילמה כבר 17 (!) עונות של הדוקו- ריאליטי המצליחה בארה"ב.


"יש הרבה למה לצפות". מירן בוזגלו לקראת העונה הרביעית (צילום: פרטי)


מירן ומאור בוזגלו בצילומי הפרומו של YES לבוזגלוס 4 (צילום: פרטי)


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי