הלם: מיץ' גולדהאר פתח אינסטגרם והוא לא עוקב אחרי מכבי ת"א!

מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

בעלי המועדון, מעשירי העולם שמטייל לא מעט מסביב לגלובוס, פתח לכבוד העשור החדש חשבון ברשת החברתית המצליחה ביותר ופירט מה הדברים שהוא הכי אוהב, אבל אנחנו שמנו לב למשהו אחר לגמרי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עם בסך הכל 520 עוקבים נכון להבוקר (רביעי), תגידו מברוק ותעשו עוקב לבעלים הכי עשיר בליגת העל – מיץ' גולדהאר החליט סוף סוף לפתוח אינסטגרם!

לכבוד העשור החדש, בעלי מכבי תל אביב מעכשיו גם זמין ברשתות החברתיות ויוכל לעקוב אחרי הנעשה בכל מקום, מה שמאוד משרת אחד שנמצא על קו קנדה ישראל ובאופן כללי מטייל בלי סוף בכל העולם. "הסופרבול הראשון שלי, הפוסט הראשון עם הבחור הזה" כתב גולדהאר והתכוון לחברו הטוב, טאי דומיי, שחקן הוקי קנדי לשעבר שבעיקר מזוהה עם הטורונטו "maple leafs” ומצולם איתו בתמונה הראשונה ששיתף ברשת החברתית.

אבל אנחנו בכלל הופתענו ממשהו אחר לגמרי: בסך הכל 520 עוקבים יש למיץ' גולדהאר וכמובן שביניהם גם החשבון הרשמי של מכבי תל אביב, אבל תופתעו לגלות שהבעלים הקנדי לא עוקב אחרי קבוצתו! בין 22 החשבונות שגולדהאר כן עוקב אחריהם, היחיד שקשור לספורט הוא אלכס רודריגז, שחקן הבייסבול לשעבר שהיה בקיץ בישראל יחד עם בת זוגו ג'ניפר לופז שהופיעה בפיארק הירקון. נציין כי גם חברות אחרות שבבעלות גולדהאר לא זכו על ידו למעקב.

בנוסף, כתב גולדהאר בן ה-57 בביו שלו את הדברים שהוא הכי אוהב בעולם: נדל"ן, ספורט, אמנות, סרטים, אוכל, יין וכלבים – גם כאן לא הוזכרה מכבי תל אביב באופן ספציפי. אתם בוודאי זוכרים שסיפרנו לכם בחודש אפריל של השנה שעברה כי זה שמדורג במקום ה־838 בין עשירי העולם ובין 17 אנשי העסקים האמידים בקנדה – עם הון מוערך של 2.7 מיליארד דולר, כנראה מאוהב בדוגמנית בת ה-31 קסניה טרנטול. מאז אותן תמונות פפרצי שתיעדו את המיליארדר ואת בוגרת "האח הגדול" במסעדה תל אביבית, לא נרשם שום זכר לקשר ביניהם. אנחנו מקווים שגולדהאר, שמספר העוקבים שלו עולה בעת כתיבת שורות אלה, ישתף את כולנו גם בחיי האהבה שלו. המדור עוקב באדיקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי