סיינסבורי במחווה מרגשת לחברו הטוב ביותר

טרנט סיינסבורי
טרנט סיינסבורי | סטודיו ג׳ון בוי

בלמה של מכבי חיפה הגיע לסטודיו הקעקועים האהוב על שחקני ליגת העל 'גון בוי' וקעקע את פרצופו ושמו של כלבו שמת. גם אשתו היפה אליסה הצטרפה והשניים החליטו לקיים מחווה מרגשת עם קעקוע של המילה "מבטיח". אהבנו

(גודל טקסט)

מכבי חיפה עדיין מאוכזבת מההפסד האחרון 2:0 לבית"ר ירושלים באיצטדיון טדי, וכעת עליה להסתכל קדימה ולהמשיך במירוץ האליפות על אף שהפער ממכבי תל אביב צמח לשש נקודות. וזה בדיוק מה שהיא עושה לקראת המשחק נגד הפועל חדרה בשבת. תשאלו את בלמה האוסטרלי של הירוקים, טרנט סיינסבורי, שלא נותן לבאסה מההפסד להשתלט על הרצונות שלו. הבלם (28) פקד את הסטודיו לקעקועים האהוב ביותר על שחקני ליגת העל, "ג'ון בוי" התל אביבי, והתחדש בקעקוע עם משמעות וסיפור מרגש מאד מאחוריו.

סיינסבורי קעקע בזרועו הפנימית והנציח לתמיד את פרצופו של הכלב שלו שמת, שהיה איתו מאז שהיה גור. "זיזו", זה היה שמו אותו קיעקע מתחת לפרצופו של מי שהיה חברו הטוב ביותר ולצערו עזב את העולם. הוא אפילו הוסיף לו כתר קטן מעל הראש. תודו שזה מרגש בטירוף. חוץ מזה, האוסטרלי הירוק הגיע לג'ון בוי גם עם אשתו היפה, אליסה, ועשה קעקוע נוסף, ייחודי ביותר ומשותף עם אשתו של כתב היד של כל אחד מהם על האצבע. כל אחד מהם קיעקע את המילה "מבטיח" עם כתב ידו- כלומר שהם מבטיחים להיות אחד עם השנייה לנצח. מקורי ביותר – אהבנו!

השניים נשואים כבר שנתיים ויש להם ילד מתוק בן שנה וקצת שקוראים לו ג'גר והוא כמובן מגיע עם אמו הבלונדה לראות את אבא ביציע הכבוד בסמי עופר.


הנציח את הכלב שלו שנפטר על ידו. סיינסבורי מרגש! (סטודיו ג'ון בוי)


דרך מקורית לשמור אמונים. סיינסבורי ואשתו (סטודיו ג'ון בוי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי