מדוע נאלץ ניימאר לגלח את ראשו?

ניימאר
ניימאר | אילוסטרציה

לאחר שצבע את שיערו בצבע ורוד ניאון, הברזילאי הפתיע את כולם ואימץ מראה חדש עם ראש מגולח לחלוטין. לא תאמינו מה הסיבה לכך, ולא, זה לא קשור למוריניו

(גודל טקסט)
לפני מספר ימים כוכבה הברזילאי של פאריס סן ז'רמן, ניימאר, הפתיע את כולנו בשינוי מראה חדש והופיע כשהוא מסופר בתסרוקת חדשה בה צבע את שיערו בגוון ורוד ניאון, שלא היה אפשר להישאר אדישים אליו גם מהחלל. החלוץ של המועדון הצרפתי הרגיל אותנו לשינויי הפריזורה המתמשכים שלו וכעת, כמה ימים לאחר התספורת האחרונה והססגונית שלו, הברזילאי הופיע כשראשו מגולח לחלוטין כאילו הוא לפני גיוס!

הכדורגלן בן ה-28 צילם את עצמו ושיתף את התמונה ברשתות החברתיות תחת הכיתוב: "מועדון הקירחים". אולי הוא ניסה לרמוז על הדרך שהוא מזדהה עם ז'וזה מוריניו, שהופיע לאחרונה עם ראשו מגולח לחלוטין כמוהו. העובדה היא שכפי שחשפו בעיתון 'לה פריסיאן', לא מדובר בטרנד חדש, אלא מסיבה שהיא בעל כורחו של ניימאר. כלומר, הוא היה חייב להסתפר עד כדי כך שלא תישאר שיערה אחת ורודה על ראשו.

על פי התקשורת הצרפתית, הכוכב הברזילאי גילח את ראשו באמצע השבוע שעבר. למעשה, במסיבת יום הולדתו הלבנה שנערכה ביום רביעי שעבר, מספר 10 כבר הסתובב עם קרחת מתחת לכובע שחבש. הברזילאי הסתיר את תספורתו החדשה ומסתבר שהוא נאלץ לגלח את ראשו לחלוטין בגלל בריאות קרקפתו, שנפגעה קשה לאחר שצבע את שיערו בצבע ורוד בהיר ועוד לפני כן בלבן. בקיצור, ניימאר שרף לעצמו את הקרקפת!!

כעת הוא יצטרך לחכות שהשיער יגדל שוב לפני שיחשוב על עוד פריזורה מיוחדת. אותנו מעניין בעיקר מה חושבת על הלוק החדש נטליה ברוליץ', הדוגמנית הפצצה שלו והאקסית של מאלומה, שבכל העולם משתגעים מהזוגיות הכנראה חדשה ומסתורית שלהם.
 




ניימאר בלוק הקירח. פחות אהבנו אבל העיקר שנטליה אוהבת (צילום: אינסטגרם) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי