לא תאמינו מה עשה ראיקוביץ' בעקבות הפריצה לביתו

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | Srdjan Stevanovic/Getty Images

השוער הסרבי, שנשדד בזמן שהוא, אשתו ובנו שהו בקומה השנייה, קיבל החלטה להכניס הביתה חבר חדש ומאוד מאיים. אנחנו במדור מקווים שזה יחזיר להם את הביטחון אחרי הטראומה

(גודל טקסט)
ביום שלישי האחרון סיפרנו לכם ששוערה של ריימס הצרפתית ומכבי תל אביב בעבר, פרדראג ראיקוביץ', נשדד בביתו בזמן שהוא, אשתו ובנו בן השבעה חודשים היו בקומה השנייה. השודדים גנבו רכוש בשווי של כ-100 אלף יורו וראיקו סיפר כזכור כי אשתו אנה ראתה את הפורצים ראשונה. "אני בטראומה מכך ששדדו אותנו, אבל המשטרה עושה את עבודתה על הצד הטוב ביותר ואני מאמינה שהם ימצאו את הפושעים", סיפרה אנה לאחר המקרה המצער.
 
 
לאור העובדה כי המשטרה עדיין לא תפסה את העבריינים, ורק בשביל שיהיה להם יותר בטוח ושקט, הזוג ראיקוביץ' החליט להביא הביתה חבר חדש ומאוד מאיים. "חבר חדש הגיע למשפחה, הכירו את קאן", כתבה אנה בחשבון האינסטגרם שלה על גבי תמונה של הכלב החדש שהפך להיות חלק מביתם שבריימס. מדובר בכלב פיטבול מאולף, שאמור לדעת לזהות סכנה כשהיא מתקרבת אל הבית, לתקוף בעת הצורך ולשמור על בעליו.
 
הכלב הגיע למשפחה בסך הכל יומיים אחרי הפריצה ויצטרף לפאבלו, כלב הפומרניאן שמלווה את אנה וראיקו עוד מימיהם בתל אביב. חוץ מלהגן על הכדורגלן ואשתו, בטוח שגם ריה, התינוק של הזוג, שאמנם עדיין אין לו אחים, יהנה מכלב נוסף. אנה, הדוגמנית ובעלת מותג אופנה,סיפרה למדור שהיא והשוער שלה מאוד שמחים על ההצטרפות של קאן למשפחה ואנחנו במדור מקווים שזה אכן יחזיר להם את הביטחון אחרי המקרה הטראומטי.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Predrag Rajkovic (@rajkovicpredrag) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by (@rajkovic__ana) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by (@rajkovic__ana) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

♥️

A post shared by (@rajkovic__ana) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי