מה עשו יחד דני אבדיה וספיר אלחמיסטר?

דני אבדיה, ספיר אלחמיסטר
דני אבדיה, ספיר אלחמיסטר | ג'יני הפקות

הכוכב העולה של מכבי תל אביב עשוי להתעופף בקרוב ל-NBA, אבל עוד קודם לכן הוא הוסיף לעצמו טייטל נוסף וכל זה כשלצדו לא אחרת מאשר האחות הצעירה של נטע

(גודל טקסט)

היהלום הצעיר של מכבי תל אביב בכדורסל, דני אבדיה, לא מפסיק לככב על הפרקט, בכותרות, כמובן למשוך את תשומת לבם של סקאוטרים מ-NBA וזה ברור לכולנו שזה רק עניין של זמן עד שהוא יגיע לליגה הטובה בעולם. עד אז נספר לכם, כי הסווינגמן בן ה-19 קטף בגילו הצעיר קמפיין ראשון כיאה למעמדו ועבורו על פי הערכות יקבל מאות אלפי שקלים.

אבדיה נבחר לשמש כפרזנטור של AXE מותג טיפוח לגברים ואתמול (חמישי) התפנה לעשות פוזות למצלמה ובקרוב מאוד תראו אותו מככב בסרטונים כשהוא מתבשם בדאודורנט. הכדורסלן המפורסם נבחר למעשה להוביל את סדרת הקמפיינים הקרובים של מותג הדאודורנטים לגברים מספר אחת בישראל, והראשון שבהם יהיה קמפיין לסדרת מוצרי השיער החדשה של המותג. מדובר בקמפיין הראשון לאבדיה, ולצידו הצטלמה לא אחרת מספיר אלחימיסטר, אחותה הצעירה של נטע.

אז אנחנו במדור שאלנו את אבדיה מספר שאלות על הסט ולא נחסוך אותן מכם, כמו גם את התמונות ההורסות שמדברות בעד עצמן. אם נרקם בראשכם רעיון לשידוך נהדר, אל תתלהבו – נזכיר לכם שהשניים תפוסים חזק, כי ספיר יוצאת עם תומר אלוף שמשחק בבית"ר ת"א/בת ים ואילו אבדיה צמוד חזק לנעמה כרמל שלו.

זה מוזר לעשות פוזות למצלמה כשהמגרש הפרטי שלך הוא עם כדור על הפרקט?
"לא אשקר, זה מרגיש טיפה מוזר, אבל אני מאוד נהנה להכיר צד אחר בתעשייה שעוד לא הכרתי. אני שמח ש-AXE בחרו בי ומאוד נהנה על הסט. יש פה אווירה טובה עם הצוות וספיר אלחימיסטר שמצטלמת איתי עושה עבודה מדהימה. מאוד כיף איתה והיא אחלה שותפה. היא מכירה את העולם הזה יותר ממני ועוזרת לי".


משתפים פעולה בקמפיין הראשון של הסופרסטאר של מכבי ת"א. (צילום: ג'יני הפקות)


אלחמיסטר ואבדיה (ג'יני הפקות)

החיים המקצועיים שלך קיבלו טוויסט מטורף בשנתיים האחרונות. איך זה משפיע על החיים האישיים?
"זה משפיע לא מעט. כמובן שמתחילים להכיר אותך יותר ויותר, אבל סך הכל אני עושה את מה שאני אוהב וכיף לדעת שאנשים אוהבים ומעריכים אותך בזכות משהו שאתה אוהב. לי זה נותן מוטיבציה אדירה להמשיך ולעבוד קשה. אני משתדל להישאר על הקרקע ולכוון הכי גבוה שיש".

מצליח למצוא זמן לזוגיות שלך עם נעמה?
"זה סיפור מסובך (צוחק), אבל האהבה שלנו באמת גדולה. הכרתי את נעמה בתחילת דרכי והיא הייתה איתי בכל התהליך ומגיע לה המון קרדיט על זה. היא עוזרת לי להיות בן אדם יותר טוב ושחקן יותר טוב על המגרש".

מה אתם הכי אוהבים לעשות יחד כשיש לך זמן פנוי?
"מסעדות וסרטים בעיקר, אבל האמת היא שהיא חוזרת מהצבא קצת עייפה אז לרוב אנחנו לא יוצאים הרבה, אנחנו יושבים בבית ומדברים על כוס קפה, חימום וטלוויזיה וזה הדבר שאנחנו הכי אוהבים לעשות יחד".

הצעירים והנכונים של שנת 2020. אלחימסטר ןאבדיה (צילום: ג'יני הפקות)


ירוויח מאות אלפי שקלים וזה רק הקמפיין הראשון שלו (צילום: ג'יני הפקות)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי