המתנה המשוגעת שקיבלה חברה של ניימאר לוולנטיינס

ניימאר, נטליה בארוליץ'
ניימאר, נטליה בארוליץ' | אינסטגרם

אישור לכך שכוכב פריז סן ז'רמן והדוגמנית הפכו לזוג עוד אין, אבל ההודעות והתמונות ברשתות החברתיות מחממות את האווירה. את יום האהבה הם בילו בנפרד, אבל זה לא אומר שהיא לא חיה את החלום באיים המלדיביים

(גודל טקסט)

זוכרים את נטליה בארוליץ'? בשבוע שעבר סיפרנו לכם על הדוגמנית הקובנית-סרבית-אמריקאית בת ה-27 שהתקשורת בצרפת ובכל אירופה מתעקשת שהיא בת הזוג החדשה של ניימאר לאחר שברשתות החברתיות ניתן היה לראות את היחסים בין השניים מתחממים וגם שהותה הארוכה בפריז הוסיפה לעניין, אבל את יום האהבה, הולנטיינס דיי, הם דווקא לא בילו יחד. מה שכן, לבארוליץ' חיכתה הפתעה מאד מסקרנת.

האקסית המיתולוגית של מאלומה, ומי שלכאורה היא אשת הכדורגלן הכי לוהטת באירופה נכון להיום, השתתפה בסרטון ויראלי ביחד עם Just sul, כוכב רשת הודי בן 43, שהאהבה שלו לרכבים והמבטא ההודי המצחיק שלו גרמו למיליונים לעקוב אחריו. ההודי הוא מהנדס מכני של רכבים במקצועו והוא לקח את האהבה הזאת והפך לאחד שכל המפורסמים הכי גדולים בעולם עוקבים אחריו. לרגל יום האהבה, הוא בחר בנטליה של ניימאר להשתתף בוידאו מיוחד.

נטליה הפגינה את כישורי המשחק שלה ובעוד היא מתמוגגת על מתנת הוולנטיינס דיי שקיבלה, ההודי מוביל אותה אל עבר אופניים אדומים. כשהיא שאלה אותו במה מדובר השיב לה: "זה יום האהבה, אני אוהב אותך אז קניתי לך אופניים ואת עצמי אני אוהב עוד יותר אז קניתי לי ג'יפ של למבורגיני". הדוגמנית לא נשארה חייבת וסטרה לו בחוזקה.

ומי הגיב לסרטון? ניימאר, שהשתמש אייקון המסורתי שלהם – הוורד. מי שעוד הגיב זה מאלומה, שנקרע מצחוק מהסרטון. אבל השאלה הבאמת מעניינת, בהנחה שהם אכן יחד, מדוע הם חוגגים את יום האהבה בנפרד?! בעוד ניימאר בפריז, נטליה חיה את החלום האיים המלדיביים. תשובות לכך בהמשך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי