מיוחד לפורים: גיבורי העל של מכבי תל אביב

אדל גולסה, אייל גולסה
אדל גולסה, אייל גולסה | מכבי תל אביב, רשמי

האלופה מתכוננת במרץ לחג פורים עם תחפושת יצירתית לצורך העניין גויס גם דור ההמשך: ירין ריקן, בנו של אבי, אדל גולסה, בתו של אייל וגם מריאנה ג'ראלדש - כולם הגיעו לסט הצילומים ודגמנו במתיקות שיא

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

האלופה מכבי תל אביב רוצה לחזור לנצח והיום (ראשון) זה טיימינג מצויין. הצהובים- כחולים יערכו את עירוני קריית שמונה  במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל וירצו מאוד לשמור על פער שש הנקודות ממכבי חיפה. ועד שזה יקרה, נספר כי אלופת המדינה כבר מתכונת במלוא המרץ לחג פורים. מכבי השיקה את תחפושת "גיבורי העל של מכבי" לפורים הקרוב. תשכחו מחולצת משחק וצעיף בתור תחפושות של אוהד מכבי, כפי שאנחנו רגילים כבר שנים. בתל אביב החליטו להשתדרג.

כעת, כל ילד או ילדה יכולים להפוך בעצמם לגיבורי על בצבעי המועדון. לצורך הצילומים עבור התחפושות המדליקות, במועדון גייסו נציגים של דור ההמשך. ירין ריקן, בנו של אבי ריקן, אדל גולסה, בתו של אייל גולסה, ומריאנה ג'רלדש בתו של אנדראה ג'ראלדש הגיעו לסט הצילומים ודגמנו את התחפושת במתיקות שיא. אחרי שהם רגילים לראות את האבות מלהטטים על כר הדשא, כעת הגיע תורם של הילדים שהפכו מיד לגיבורי העל האמיתיים. התחפושות זמינות בחנויות של מכבי תל אביב ובחנות האונליין.


אבא שלי הוא הכי בעולם! אדל ואייל גולסה (צילום: באדיבות מכבי תל אביב)

 

אדל גולסה המתוקה (צילום: באדיבות מכבי תל אביב)


גם הפורטוגלים של מכבי חוגגים את פורים. (צילום: באדיבות מכבי תל אביב)


ג'ראלדש ובתו מריאנה. (צילום: באדיבות מכבי ת"א),


ירין ריקן. גיבור על כמו אבא (צילום: באדיבות מכבי ת"א)


התפוח לא נופל רחוק מהעץ. ירין ואבי ריקן (צילום: באדיבות מכבי ת"א )

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי