מה עשו אלירן עטר ועידן ורד רגע לפני הפועל ת"א?!

אלירן עטר, עידן ורד
אלירן עטר, עידן ורד | אינסטגרם

שעות ספורות לפני המשחק הגדול באצטדיון טדי, קפטן בית"ר ירושלים והחלוץ שחוגג יום הולדת 33 התייצבו אצל נתי אבידן - שגם סיפק הימור מפתיע. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

שעות ספורות לפני המשחק הגדול של המחזור ה-24 בליגת העל בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב, קפטן הצהובים שחורים עידן ורד והרכש החדש אלירן עטר, שכיכב בשבוע שעבר בניצחון על מכבי חיפה, בילו את הבוקר יחדיו ולא תאמינו היכן ולמה.

השניים פתחו את הבוקר באימון כושר משותף כיאה למקצוענים שהם! גם ורד וגם עטר מתאמנים אצל נתי אבידן, המאמן של כל הסלבס הכי מוכרים בארץ וביניהם אסי עזר, רותם סלע, גם שני הכדורגלנים איתם קשר מערכת יחסים קרובה ביותר. במקרה, מספר 16 גם חוגג היום את יום הולדתו ה-33 ומאמן הכושר שלו חיכה לו עם הסטורי פתוח, עם שירים, עוגה ובלונים בצבע שחור-צהוב כדי לפתוח לו את בוקר היום הולדת עם אימון צבעוני ושמח במיוחד. "אתה היום מכניס גול בדקה 35" אמר אבידן לוורד בזמן שהקפטן הבית"רי התאמן ביחד עם עטר על יציבות וגמישות.

"אתה, אלירן, מכניס גול בדקה ה-72. תזכרו את הסטורי הזה. בית"ר מנצחת 1:2", המשיך מאמן הכושר תוך כדי שהוא מדרבן את הכדורגלנים באימון הפרטי. כזכור, ביום המשחק האחרון בו בית"ר ניצחה את חיפה 0:2, נולד למשה חוגג בן שלישי והחגיגה הייתה כפולה ומכופלת. עטר גמל לו בגול בכורה במדים השחורים צהובים, ואילו היום יקווה עוד יותר לכבוש ולנצח ביום ההולדת שלו. מה אתם חושבים? האם ההימור של נתי אבידן יתברר כנכון בסוף הערב?

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

I’m still here

A post shared by Eliran Atar (@eliranatar16) on


חוגגים לעטר יום הולדת באימון משותף עם עידן ורד! (צילום: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי