נחשפה המשכורת החודשית שרונאלדו משלם לזוגתו!

ג'ורג'ינה רודריגס
ג'ורג'ינה רודריגס | Gettyimages

לפני ארבע שנים היא עוד הייתה מוכרת פשוטה בחנות במדריד שחיפשה אהבה. והיום בגיל 26 היא מיליונרית. אמנם הכוכב הפורטוגלי מעניק לה בין 50 ל-100 אלף יורו לטיפול הילדים, אך היא קוטפת מיליונים בזכות עצמה

(גודל טקסט)

אם תסתכלו אחורה בזמן, לתחילת שנת 2016, ג'ורג'ינה רודריגס, הייתה אז מוכרת בחנות של גוצ'י במדריד, בת 22, בחורה פשוטה ויפה שחיפשה אהבה. כיום בגיל 26, אחרי כמעט ארבע שנות זוגיות עם הפנומן של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו, הדוגמנית- רקדנית הספרדייה חיה חיים ראוותנים, מפוצצת בכסף- לא רק של הפורטוגלי שלה אלא גם סכומים גדולים שהיא מרוויחה בעצמה, ויכולה להרשות לעצמה כל מה שהיא רק חולמת עליו. רק אתמול (שלישי) סיפרנו לכם שעל יד אחת בלבד היא עונדת תכשיטים בשווי מיליון יורו והיום (רביעי) פירסמו בספרד את "המשכורת" החודשית שהיא מקבלת מבן הזוג שלה ואב בתה אלנה מרטינה.

לפי דיווחים בספרד, ג’ורג’י מקבלת ישירות מכוכב הכדורגל שלה מידיי חודש סכום שנע בין 50 אלף יורו ל-100 אירו “עבור הוצאות וטיפול בילדים”. הספרדייה משמשת כאמם של ארבעת ילדיו של רונאלדו: רונאלדו ג'וניור בן ה-8 וחצי, התאומים אווה ומתאוס בני השלוש וכאמור אלנה מרטינה בת השנתיים, והסידור הזה כמובן מסתדר נהדר ל- CR7. היא מטפלת בילדים והוא אחראי על לכבוש שערים. ואם אלו הסכומים שהיא מקבלת רק על הוצאות על הילדים, תשמחו לשמוע שמעבר למשכורת העתק של רונאלדו שלה, גם היא כבר מרוויחה מיליונים בזכות הרשתות החברתיות והקמפיינים שהיא קוטפת.

לג'ורג'ינה מספר מקורות הכנסה שמכניסים לה סכומי כסף עסיסיים יותר. רק לפני מספר ימים, היפייפיה הייתה הגיבורה הגדולה במהדורה ה -70 של פסטיבל שירי סנורו, אירוע בו הייתה אחת המגישות והופיעה בריקוד טנגו סוער אל מול עיניו של החצי השני שלה. על פי מספר כלי תקשורת איטלקיים, היא קיבלה על כך 140,000 יירו, ותרמה את כל הסכום לבית החולים רגינה מרגריטה שבטורינו. בנוסף, הדוגמנית מקבלת גם סכומים משמעותיים על פעילותה באינסטגרם, עם קרוב ל-17 מיליון עוקבים. על פי האתר המתמחה Influencer Marketing Web, כל הפרסומים הממומנים שהיא עושה מכניסים לה בין 30,000 ל -50,000 יורו.

בזכות הרשתות החברתיות ג'ורג'ינה צברה יותר מ -9 מיליון וירו בשנים 2017 ו -2018, כפי שדווח במחקרים שונים באתרי אינטרנט מתמחים. חוץ מזה, יש לא מעט ראיונות עליהן גבתה כ-100 אלף וירו. במילים אחרות, שהמשכורת החודשית שרונאלדו משלם לה עבור הוצאות על הילדים נחמדה מאוד, אבל היא כבר לגמרי עושה מיליונים בזכות עצמה!


המשכורת של ג'ורג'ינה (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי