אתם חייבים לראות את המייקאובר המטורף של אשת הכדורגלן

הילה נחשוןן
הילה נחשוןן | אינסטגרם

הילה נחשון, שהיא ובן זוגה לשעבר אסי דומב היו הפאוור קאפל של הכדורגל הישראלי בתחילת שנות האלפיים, שיתפה פוסט מרגש: "היום אני עשרה קילו יותר ומאושרת פי מיליון"

(גודל טקסט)
רבים מכם ודאי זוכרים כי בתחילת שנות האלפיים, אשת הכדורגלן הכי מפורסמת ואהובה הייתה ללא ספק הדוגמנית, השחקנית והמגישה, הילה נחשון. בשנת 2004 היא התחתנה עם מי שהיה בן הזוג שלה אז, כדורגלן העבר, אסי דומב, שהיום כבר בן 45. הבלם שיחק במספר קבוצות בליגת העל ביניהן מכבי נתניה, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב, והוא ובת זוגתו לשעבר היו אז הפאוור קאפל החזק של עולם הכדורגל. בשנת 2006, אחרי שנתיים וקצת של נישואים השניים נפרדו והחליטו להתגרש. בימים אלו בלם העבר מאמן את הפועל מרמורק, ומה עם האקסית המיתולוגית שלו?

כיום, 14 שנים אחרי, נחשון בת ה-39, שכבר שנים רבות עובדת בתעשיית הבידור וברזומה שלה שלל תפקידי משחק, הנחייה וקמפיינים, שיתפה פוסט מרגש בחשבון האינסטגרם שלה. נחשון העלתה שתי תמונות יחד, הראשונה צולמה לפני כארבע וחצי שנים והשנייה נלקחה ממש בימים אלו. ההבדל בין שתיהן לדבריה הוא עשרה קילוגרמים. "בתמונה מימין – אני, לפני ארבע וחצי שנים. עשרה קילו פחות. אני אולי מחייכת, אבל בפנים הכל פצוע, כואב ומדמם. זאת הייתה התקופה הקשה והמאתגרת בחיי. למדתי כל כך הרבה, בעיקר על מי שאני". ריגשה המנחה והדוגמנית את אלפי עוקביה.

בשנת 2015, נחשון התגרשה בשנית אחרי שנתיים של נישואיה השניים לאיש העסקים והמסעדן אייל חסיד, כך שהתמונה הישנה יותר בה היא נראית רזה מאוד, כנראה צולמה באזור התקופה הזו בחייה. בפוסט המרגש היא המשיכה לדבר מהלב כשכתבה: "גיליתי תהומות שלא ידעתי שקיימים, מקומות כואבים בודדים, אפלים וקשים. מצאתי את עצמי עומדת בפני הסיוטים הכי גדולים שלי. וניצחתי. בתמונה משמאל, אני – עשרה קילו יותר, מאושרת פי מליון, חזקה פי מליון, מדויקת בבחירות שלי ומוקפת באנשים שהם הביטוי של כל הלקחים שהפקתי מהמסע הזה. כשאני שמה את התמונות אחת ליד השנייה, אני נזכרת שהכל אבל הכל תלוי רק בנו!"

המדור בטוח שהילה נחשון יפה בכל מצב ובכל משקל, ומה שמסקרן אותנו עד מאד היא העובדה שהיא שיתפה בפרט האישי הזה מחייה על מנת לקדם את ההרצאה שלה "ערה", אותה היא תקיים בסוף חודש מרץ. אנחנו נהיה שם!

 

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

בתמונה מימין – אני, לפני ארבע וחצי שנים. עשרה קילו פחות. אני אולי מחייכת, (אני זוכרת שחברים התעקשו להוציא אותי מהבית התארגנתי ושלחתי להם את התמונה הזאת) אבל בפנים הכל פצוע, כואב ומדמם. זאת הייתה התקופה הקשה והמאתגרת בחיי. למדתי כל כך הרבה – בעיקר על מי אני. גיליתי תהומות שלא ידעתי שקיימים, מקומות כואבים,בודדים, אפלים וקשים – מצאתי את עצמי עומדת בפני הסיוטים הכי גדולים שלי. וניצחתי. בתמונה משמאל, אני – עשרה קילו יותר, מאושרת פי מיליון, חזקה פי מיליון, מדויקת בבחירות שלי ומוקפת באנשים שהם הביטוי של כל הלקחים שהפקתי מהמסע הזה… אז נכון, אלה לא התמונות הכי פוטוגניות באלבום – אבל פאק איט. כשאני שמה אותן אחת ליד השנייה אני נזכרת שהכל, אבל הכל תלוי רק בנו! #הילהנחשון @hilanachshon1

A post shared by yitzug1 (@yitzug_1) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי