רגע לפני שהוא מתחיל לרצות את עונש המאסר: אספה הציע נישואים

יצחק אספה
יצחק אספה | אבשלום ששוני

שחקן מ.ס אשדוד יתחיל לרצות עונש מאסר של 4.5 שנים בעוד שבוע זכר לתאונת הדרכים בה נדרס למוות הנער ארי נשר ז"ל והספיק לכרוע ברך ולהתארס לחברתו, ורוניקה מגמאדוב

(גודל טקסט)
שבוע בדיוק לפני שהוא מתחיל לרצות עונש מאסר של ארבע וחצי שנים לאחר שנהג ברכב שדרס למוות את הנער ארי נשר ז"ל, בנו של הבמאי אבי נשר, שחקנה של מ.ס. אשדוד, יצחק אספה הציע נישואים לבת זוגו. ורוניקה מגמאדוב, בת 22, הכירה את הכדורגלן לפני שש שנים בבית הספר מקיף א' באשדוד, ומאז הם ביחד. אמש (שלישי) המגן הימני כרע ברך והציע לה להיות שלו לעולמים לעיניי משפחה וחברים קרובים שהגיעו במיוחד לאולם אירועים בעיר מגוריהם.
 
 
מהרגע שקרתה התאונה, ליוותה ורוניקה את אספה לאורך כל התקופה הקשה, הגיעה לכל הדיונים ולא עזבה אותו לרגע. מבחינתה גם אחרי כל מה שקרה לבן זוגה, היא הצהירה שמבחינתה היא רוצה להתחתן איתו ולהיות אם ילדיו. על פי מקורבים, הזוגיות שלהם חזקה מאד וכנראה שאספה לא התכוון לחכות כמעט חמש שנים עד שיישא אותה לאישה ולכן עשה זאת עוד טרם כניסתו מאחורי סורג ובריח. אחרי התאונה, לפני שנתיים וחצי, בספטמבר 2018, התראיינה מגמאדוב לאתר 'וואלה' ושם שיתפה בתחושות מנקודת המבט שלה.
 
 
"קשה לי עם כל מה שנכתב על יצחק. הטרגדיה היא מאוד קשה ואני יכולה להבין ששופטים אותו ציבורית, למרות שאנשים לא מכירים אותו בכלל. יצחק הוא אדם טוב, הוא אדם אהוב, הוא איש שעוזר לכולם, אני יודעת במי התאהבתי. ברגע קשה כזה צריכים להיות חזקים בשבילו ובוודאי בשביל המשפחה של הנער שנפצע. אני יודעת שאהיה בשביל יצחק עד הסוף, לא משנה מה יהיה העונש שהוא יקבל וכמה שהוא יהיה חמור. אני אחכה לו ואתמוך בו עד הסוף. מה שקרה הוא סיפור כואב וקשה בשביל כולם".


אספה כורע ברך (אינסטגרם)


אספה ו-ורוניקה מגמאדוב (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי