צפו: הקליפ הרותח של חברה של פאולו דיבאלה

אוריאנה סבטיני
אוריאנה סבטיני | Oriana fan page

אוריאנה סבטיני כובשת את הרשתות ואת מצעדי הפזמונים בזכות הקליפ החושני של הלהיט החדש שלה 'ירח מלא', שכולל סצנות לוהטות במדבר ובאמצע הג'ונגל

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה בה סיפרנו לכם על אוריאנה סבטיני, הזמרת הלוהטת בת ה-24 ובת זוגו של פאולו דיבאלה, הייתה לפני חודש בדיוק. אחרי שיובנטוס ניצחה את פארמה והארגנטינאי בישל לכריסטיאנו רונאלדו שרץ לנשק אותו ונראה בשידור חי כאילו השניים מתנשקים על השפתיים. זוכרים?

הארגנטינאית של דיבאלה כתבה אז: "שמחתי מאד בשביל כריסטיאנו! לפאולו יש את השפתיים הרכות בעולם!" ועוררה סערה חיובית באיטליה. כעת, הגיעה תורה להעלות את הטמפרטורות ולהתפוצץ כשהיא משחררת קליפ חדש לעולם.

'ירח מלא' כך קוראים לשיר החדש של הזמרת הצעירה שבכל העולם משווים אותה לאשת כדורגלן אחר שהיא במקרה אחת הזמרות המצליחות בעולם, שאקירה. גם אוריאנה של דיבאלה היא זמרת פופ שיש לה את כל החבילה: שרה נהדר, זזה בחושניות ונראית מיליון דולר. הקליפ החדש שלה, נוטף סקס והיא מסנוורת את כל מי שצופה בו בסצנות לוהטות בביקיני באמצע הג'ונגל, במדבר רוקדת לצלילי השיר, או כשהיא מטפטפת על עצמה לימונדה קרה שזה עתה נסחטה. השיר האלקטרו- לטיני כבר סחף את הרשתות החברתיות ואת מצעדי הפזמונים בזכות הקצב המקפיץ שלו ובעיקר בזכות הקליפ החושני שלו.

'האלילה שלי' כתב חלוצה של יובנטוס יממה לפני המחזור ה-25 בליגה האיטלקית והניצחון 1:2 של יובה על ספאל, כששיתף סטורי בחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מקדם את הסינגל החדש של זוגתו. כמה כיף לראות את הגאווה של דיבאלה באוריאנה שלו, שיחד הם ללא ספק זוג מצליחנים שמפרגנים אחד לשנייה. היא מתקדמת במוזיקה שלה ויוצרת לעצמה קהל של מיליונים והוא לצד רונאלדו מוביל את הגברת הזקנה לניצחונות בלתי פוסקים. ולמרות שהקליפ של הזמרת שלו נוטף סקס ומשגע את המעריצים סביב כל העולם, דיבאלה ממשיך לפרגן. עכשיו רק נותר להבין מתי הוא גם רוצה להתחתן. ממש אוטוטו יחגגו דיבאלה ואוריאנה שנתיים מאושרות של זוגיות וזה לטעמנו טיימינג נהדר לכרוע ברך.


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

VAMOOOOOOS

A post shared by Paulo Dybala (@paulodybala) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי